Yunan Şarkıları..iyidir iyi.. (:

29 Aralık 2009 Salı
Yunan şarkılarını benim gibi seveniniz var mı?
Hoşuma gidiyor bizim ezgilerimizi hatırlatıyor yabancılık çekmiyorum.
Her ne kadar rakımıza, baklavamıza sulansalar, aramızda inceden tatlı bir husumet de olsa Yunan insanını Türk insanına kültürel, fiziki, beşeri bakımdan yakın bulurum. İspanya'dan sonra Yunanistan'a özelikle Atinaya gidip gezmek isterim. Sonra Selanik, Atamızın doğduğu evi görmek, şöyle canlı kanlı sirtaki izlemek.
Çok mistik bir ülke. Bütün tanrılar, Eroslar, Afroditler, filazoflar burdan çıkma ya. Antik Yunan diye bişey var mesela hep merak ederim.

Aşağıdaki klibin sahibi Nikos Vertis Yunanistan'ın en sevilen şarkıcılarından biri. Yakışıklı karizma çocuk vesselam.O'ndan ve güzelim sesiyle söylediği şarkılarından mahrum kalmayın istedim.






müzik - nİkos vertİs - pes tomou ksana

8 yorum:

Duru Günaçan dedi ki...

bende çok severim greek müziği.
hatta yazları 20 senedir Gökçeada'da geçiririz.Orada bol bol greek müzik dinleyebiliyoruz.radyolar genelde yunan frekansını alıyor:)

benimde sesini ve parçalarını en sevdiğim
Giannis Ploutarhos
en sevdiğim şarkısı da
Ah Koritsi Mou :)

http://www.youtube.com/watch?v=itNmutc4CmI

cecilia dedi ki...

Kapkara Camdan Kelebek ; Ne güzel gökçeadaya gitme şerefine nail olamadım henüz merak ediyorum eminim görülmeye değer kültürel yerleri vardır. müzik paylaşımın için de çook teşekkürler dinlicem ;)

cingifilli dedi ki...

bende seviyorum canım.ritimleri hoşuma gidiyor.dinledim şimdide.paylaşım için teşekkürler.

cecilia dedi ki...

rica ederin cingfillicim beğenmene sevindim :)

dusunenbalik dedi ki...

OOOO sevmem mi? Rum müziğine hastayım ben arşiv var bende ;) Bu parçayı bilirim ve severim ayrıca paylaşım için teşekkürler, dinlemek yine güzel.

cecilia dedi ki...

düşünenbalıkcım rica ederim bu parça çok güzel murat başaranın canın sağolsun şarkısının orjinali, kulağa çok hoş geliyor ;)

Unknown dedi ki...

Ben de çok severim Yunan şarkılarını.Hatta "Mono Logia" adlı şarkı favorimdir.
Candan Erçetin'in de Türk müziklerinden Yunanca söyledikleri çok güzel olmuştu.
Gerçekten de ezgilerimiz benziyor.Kültürlerimizde başka benzeyenler de var.Ama onların yıllardır bize olan düşmanlıkları nedendir anlamış değilim.

yass dedi ki...

tatlı bır husumet mı?

mutlu yıllar cecıcım

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails