HEDİYE DIY PANÇOM :)

8 Aralık 2009 Salı


Hiç görmediğiniz, sadece yazılarından tanıdığınız birine hediye vermenin ve onlardan hediye almanın verdiği haz..Blog dünyası böyle bi yer işte :)


My make up story bloğunun sahibesi sevgili cansucum dıy projesi olan pançosunu bana gönderirken yanına çok şirin bir küpe, çikolata ve içten bir not koymuş, özenle de paketlemiş.


Burdan kendisine tekrar teşekkür ediyorum.


Pançoyu çok beğendim, ilk fırsatta giyicem pembiş pembiş, eline sağlık ;) Küpeler de senin eserinse ohoo olmuşun sen cansucum :)

13 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

evet canımcım ben yaptım küpeyide kutuyuda:) birtek çikolata hazır:)

cecilia dedi ki...

tatlım çok beğendim ya küpeyide pançoyuda başarılarının devamını dilerim, umarım bi dolu izleyicin olur ayrıca cnm çok şekersin ;)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

:) sende ölesin şekerim teşekkür ederim.. ben hediye vermeyi çok severim:) finallerim bittiğinde dikiş olayına devam edicem o zman daha çok hediyelerim olucak ama eğer istediğin bir model olursa küpe konusunda çok fazla yapıyorum yollayabilirim tekrardan.. sadece renk ve model bildirsen olur. öptüm canım..

cecilia dedi ki...

o zaman karşılıklı yollaşalım şekerim bende hediye vermeyi çok seviyorum ve tek bi tasarım el yapımı olan şeyler hoşuma gidiyor o yüzden o güzel küpelerine hayır diyemem :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

tamam canımcım yaptıklarımı koyarım bloguma beğendiğini seçesin içinden:)ama bu hafta biraz yoğun olabilirim..

cecilia dedi ki...

tamam canım :)

Adsız dedi ki...

güle güle giy ve tak:))

kkkk dedi ki...

gule gule kullan cicilerini :)

Bucanni dedi ki...

Canım güle güle kullan hediyelerini. Çikolatayı da afiyetle ye :)

Dominika dedi ki...

güle güle kullan canım.. :))

cecilia dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar :) çikolatayı abimm yedii :)

Hediye dedi ki...

Çok ince bir davranış

cecilia dedi ki...

Hediye: evet öyle, ismin gibi :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails