CD'LERDEN TAKILARA SICAK BİR YUVA :)

7 Aralık 2009 Pazartesi










Şu takıları bi yere sığdıramadım malumunuz.

Kutular, bölmeli kutular, takı askılıkları, mantar panolar vs. vs.

Hep olmuyordu ve hiç içime sinmiyordu!

Bugün internette gezerken bunu gördüm.

Aynısından yapabilirim diye düşündüm, çünkü harika bir fikirdi, çok kolay görünüyordu. Yaparken anladım ki gerçekten çok çok kolaymış :)

Siz de deneyebilirsiniz. Linkini verdiğim sitede ayrıntısıyla anlatılıyor yapımı.

Ama bende kısaca bahsedecek olursam;
  • İki katlı yaptığım için tabanıyla beraber 3 cdye ihtiyacım oldu.
  • Çiviyi ocakta yakıp cdlere minik minik delikler uyguladım.
  • Cdleri birbirine bağlasın diye ruloya ihtiyacım vardı, tuvalet kağıtlarının ruloları bu iş için uygun, tabi biraz süslemeniz gerekiyor. Ben nazar boncuğunu bile eksik etmedim :)
  • Silikon tabancası yardımıyla yapıştırdım cd katlarını ve küpelerimi koydum.


    Ben çok beğendim, içime sindi yani bu kez.


    Siz ne dersiniz?


    :)

13 yorum:

mughetto dedi ki...

Hoşmuş gerçekten mantıklı sevdim denenebilir tebrikler Cecii :))

Sevtap dedi ki...

Gerçekten çok iyi fikir ellerine sağlık güle güle kullan

pembe fiyonk dedi ki...

bence harika,sevgiler.

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş bee =) ellerine sağlık

Dominika dedi ki...

güzel olmuş.. kolaymış da yaw :))
eline sağlık .. güle güle kullan..

unusual dedi ki...

süper olmuş ya, cdnin ortasındaki delik tuvalet kağıdı rulosuna tam denk geldi demek :)

Stil Direktoru dedi ki...

ayaklı oluşu da süper

cecilia dedi ki...

teşekkürler kızlar ben yapabildinmi bilmiyorum işte ama fikir gerçekten hoş öle dimi :)

unusual cdnin deliği küçük zaten daha büyük bir rulo bulundumu geriye yapıştırmak kalio cnm :)

nehircce dedi ki...

canım bende çok beğendim hem azda yer kaplıyor gibi, hem de şık olmuşş..öpüyorum güle güle kullan.

BirSen dedi ki...

Muhte$em olmu$..hemen uygulayip bizimle payla$tigin icinde te$ekkürler canim.:)

cecilia dedi ki...

nehirccecim birsencim beğendiğinize çoook sevindim uygulayın tabii yaa çok kolay ve çok zevkli yapımı bakalım nasıl bişi çıkacak sizden :)

Adsız dedi ki...

görür görmez bayıldım ya ne kadar güzel bi fikir kesin yapacam dedim eksik kalsam olmazdı yapmaya başladım en kısa zamanda paylaşırım bende:)

cecilia dedi ki...

İlknurcum bugüne kadar yaptıklarımın içinden benimde en sevdiğim, beğenerek kullandığım bu parça oldu, yaptıktan sonra paylaşırsan sevinriim cnm :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails