Sevginin "Günü" Olmaz...

17 Şubat 2012 Cuma
 Kır çiçeklerinden, papatyalardan vazgeçemiyoruz bu ara.:)
Olduğu gibi görünen, yapmacık olmayan, saf ve güzel, bağımsız ve orjinal... Masumiyet, temizlik, içtenlik yani tam bir ceci'lik :)


150 parçaya ayrılmış beni tamamlamak için epey bir uğraştık. (Ama tamamlayamadık!)
Kendimi hiç tanımamışım yahu :)
Köri soslu tavuğu çok severim söylemişmiydim? Ama sıcak sıcak saldırıp dilimi yakmasaydım daha güzel olurdu :)
Bu arada "Herşey Aşk için" ;)



Restaurantlarda cafelerde puzzle oynarız, tarot falı bakarız, hiç kasılmayız öyle, keyif bizim :)


Eğlence spontane gelişince daha bi güzel. 
Mesela şu elbiseyle bowling oynanırmı?! Bowlinge gideceğini bilmeden evden çıkan kız oynar niye oynamasın :) Hemde güzel oynar. Bak 1 tane kalmış orda :)Aferin sana kızım :)


Bir gün değil  yani, her gün  :)

15 yorum:

Duygu Senyurek dedi ki...

Ayyy bana da tarot bakk:))

cecilia dedi ki...

Duygu Senyurek; daha yeni yeni çözdüm cnm ama zevkliymiş, bakarım tabiki :)

Yeşim dedi ki...

Canımm her günün sevgiyle dolsun :) çiçekler ve her şey çok güzel.

cecilia dedi ki...

Yeşim: teşekkür ederim kuzum güzel dileğin için, sevgi hiçbirimizde eksik olmasın :*

Adsız dedi ki...

sevginin bir günü olmaz dedıgın gıbı :) her gün bizim sevgimizin bütünleştiği gün olsun. puzzle cok cok guzelmış cok begendım içinde sen olunca pek bı guzel oluyormus:)

Syhn dedi ki...

mutluluklar...

cecilia dedi ki...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan; aynen handancım sevmesini bilene, değer bilene her gün sevgililer günü, teşekkür ederim ya benimde çok sevdiğim bi resimdi o :)

Syhn: teşekkürler cnm :*

lately dedi ki...

çok güzel bir gün geçirmişsin canım.... kır çiçeklerine bayıldım........

cecilia dedi ki...

lately: teşekkür ederim cnm bende bayılıyorum bu çiçeklere...

darkolivee dedi ki...

çok güzel bir paylaşım olmuş, çiçekler harika görünüyorr ama o yemek gece gece yesem yok yok yarına bırakayım :)))

sevgiler

kozmetikperisi dedi ki...

ne güzel çiçeklerr :) üzerindeki nazar boncukları dikkatimden kaçmadı :) Allah nazardan saklasın öpüldün :)

tubitos dedi ki...

körili tavuğu ben de çok severim çiçekler de pek güzel..sevgililer günün kutlu olsun tatlım

Ayshenur dedi ki...

kesnlkle askın,sevginin günü olmaz diyenlerdenim ve kutlamıyoruz biz bgnü :)ama senin o elbise atına bowling ayakkabılarını yerimm beeeennn buaradaaa üstteki puantiyeli elbisede de prenses gbsin kuzucum ya maş sana:)tü tü!

Duygu dedi ki...

mutluluğunuz aşkınız daim olsun bir ömür tatlımmm:)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

ÖMÜR BOYU BU GÜZELLİKLERİ GÖRMEN DİLEĞİYLE ÖPÜYORUM CİCİM:))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails