Bir Ruj Masalı...

13 Şubat 2012 Pazartesi

"Olmazsa olmaz" olmasa bile "olursa harika olur"dur bana göre..
Favori makyaj malzemelerinde herkesin ilk 3'üne kesin girer..
Çünkü bir rujla bütün havanızı değiştirebilirsiniz.
Renk renk, koku kok, tat tat çeşitliliktedir, yapımda balina yağı kullanılır.
Seksi de gösterir, şirin de...

itü sözlükte şöyle bir tanımını yapmışlar..
her türünü ve rengini özetleyecek olursak!
renkli-renksiz parlatıcılar: anlık hayat kurtarır..parlaklık ve doğallık!
kırmızı: kraliçe.. herkese yakışmaz.. kimini ucuz, kimini seksi kimini de palyaço gibi gösterir..
pembe: masum kızlar bunu sürmeli, günlük ideal..

kahverengi:gençlere gitmez.. parlatıcısı güzeldir ama..

nude: buğulu bir göz makyajıyla harika duran..

turuncu: marjinaller için hoş bir seçim olabilir..beyaz tenli, sevimli suratı olanlara çok yakışır..
mürdüm: kırmızı kraliçe ise bu da valide sultan'dır aga.. yakışanına acayip yakışır.. sürene hem asi hem seksi hem de kaliteli bir hava verir..sarışınlar sürmesin ama..
nivea cherry : her çantaya lazım..

 

Kullandıkça üstlerinde oluşan şekillerden kişilik analizi yapılıyormuş biliyormuydunuz?

 
Şekillere bakılırsa bana 1-2 ve 7 uyuyo gibi.
Sizin kişiliğiniz hangisiymiş? :)


Ve işte en sevdiğim ve sık kullandığım rujların bir kısmı. İsimlerini ve numaralarını da yazdım sizler için. Uygun fiyatlarla temin edebilmeniz mümkün.
Uzun süredir yeni ruj almıyorum, yani yaklaşık 2 senedir. Çünkü her gün sürsem 20 sene rahat kullanabileceğim kadar stoğum mevcut. Tabii çok farklı renk ve yapıda yeni bi ruj aklımı çelmezse..

9 yorum:

GüzelGül dedi ki...

ne güzel rujlar canim böyle :) benimde bir sürü var ama almadanda duramiyorum :)

Mein Blog/Blogum

nil dedi ki...

her zaman 1,ama hep 4 olmak istemişim ve rujunuo hale getirenlere gizli bi hayranlık duymuşumdur nedense,ruj orucunu bozmak istemem amaa tenine,saçına,gözüne,siyah göz nakyajında sana çok yakışacağını üşündüğüm bi ruju almanı istedim nedense:)mac shy girl,en azından bi denemelisin:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok güzeller çok!! ruj aşk kesinlikle ,100 tane olsada niye 101 tane olmasın diyorum o derece :)

PINKY FASHION dedi ki...

her zaman 1, genelde original şekline uygun tutmaya çalışırım:))

bitter dedi ki...

kişilik analizi ilginçmişş :)

cecilia dedi ki...

guzelgul: yok biz doymayız cnm,teşekkürlerr :)

nil: teşekkür ederim güzel yorumun ve tavsiyen için ;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥: teşekkürler tatlım, ruj başka bişey ya, diğer tüm makyaj malzemelerine meydan okur tek başına.

PINKY FASHION: en güzeli :)

bitter: ben yeni duydum ama baya eskiymiş bu mevzu :)

Duygu Senyurek dedi ki...

İlkndefa goruyorm bole bisi cnm super

mihrace dedi ki...

maşallah diyorum annem bana laf yapar bir sürü eşyan makyaj malzemen var diye ama bunları görse beni alnımdan öper :)

http://mihracestil.blogspot.com/

sevda s. dedi ki...

O soru işareti koyduğunu Avon /CT Bikiniye benzettim, bende de var da :)
Renklere baktım da çok güzeller :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails