Geçende Ben...

10 Şubat 2012 Cuma
Havalar soğuk, kasvetli ve hatta eni konu karlı geçiyor bu ara. Ne zaman sona ericek bu mevsim bilemiyorum çünkü artık ilkokulda öğrendiğimiz gibi aylarla mevsimler birbirini tutmuyor. Nisan'da bile kar yağabilir ki yağdığını görmüştür bu bünye. O yüzden sabredicez karpuz kabuğu denize düşene kadar...Hava bu kadar griyken sımsıcak yazlık renklerle tırnaklarımızı keyiflendirelim diye düşündüm. 
Gabrini'nin geçen yaz çıkardığı serideki ojelerin renkleri çok güzel çok hoş ama yapısı, kıvamı ise tam aksine çok kötü, opak bir görünüm elde etmek için azmetmek, en az 3 kat sürmek lazım.


Havalar buz gibi, grip, nezle gibi hastalıklar kol gezerken içecek tercihim taze sıkılmış portakal, greyfurt vb C vitamin takviyeli doğal meyve suları oluyor.
(Elimdeki yarabandını soracak olursanız  elimi fena yaktım, biraz merak ve biraz açlık sebebiyle.. ve fırının da tuhaflığı üzerine tuz biber. İnsanın eli yanınca hemen farkeder dimi, hemen canı yanar, hisseder yani o ısıyı, o acıyı. Ama yok benim acımadı, ancak yarım saat sonra derisi soyuldu, kanadı kabuk bağladı filan. Bepanthen kullandım çabuk iyileştirsin diye. Ama izi kaldı malesef. Bu da nazar boncuğumuz oldu işte napalım :)


Geçtiğimiz hafta Mevlid Kandiliydi. Simitsiz olmazdı :)



Heryerde olduğu gibi bizim ofiste de adettir, yurtdışına çıkan çikolata getirir.
Hindistancevizli beyaz çikolata kaplı bu toplar çok lezzetliydi çok sevdim..


Ve gelelim en son izlediğim filme. Geçen hafta vizyona giren bu film son zamanlarda izlediğim en kötü film diyebilirim..Halbuki  oyuncularına, reklamına bakmadan sırf konusu ilgimi çekmeyi başarmış ve buna kesinlikle gitmeliyim demiştim. Çünkü Türkiye'nin ilk kuantum filmiydi. Evrenin çekicilik yasası hani. Ama maalesef bizim Türkler bu işi beceremiyor, yani fantastik, bilim kurgu vs. konuları işleyemiyoruz. O kadar yüzeysel kalmış ki arkadaşlar arasında bile böyle konuşulmuyodur hani bu konu. Havada kalan yerler az değil. Araya aşk sıkıştıralım götürür demişsiniz,ruh eşi filan, hem filmdeki Işık ile Şanalın gerçek birer aşık olduğu,hatta filmin senaristi ve yönetmeni oldukları enstantanesi de ilgi çeker diye düşünmüşsünüz. Teşekkürler, emeğinize sağlık ama...bu olmamış yani beğenemedim :(


8 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

elin için geçmiş olsun.
bepanten sadece yarayı besler.
terramycin diye bir merhem var,aslında göz merhemi ama yanıkları anında iyileştiriyor ve düzenli sürünce bir iki haftada leke meke bırakmıyor.
ben denedim kesinlikle memnun kaldım.
geçenlerde börek kızartırken koluma boydan boya kızgın yağ sıçramıştı bir sürü ufak ufak kahverengi leke olmuştu.
2 3 hafta sonra lekelerden eser kalmadı.
her cilt farklıdır tabi ama
mutlaka dene derim.

Nimo dedi ki...

bebek gabrini ojelerin altına bir kat beyaz sür 3 kat sürmektense beyazın üzerine sür bak nasıl değişecek :) Mucks ;)

GüzelGül dedi ki...

aaa bunlar bizim Raffaello larimiz :) bayiliyorum canim bu cikolatalara :)

Mein Blog/Blogum

pembe fiyonk dedi ki...

bu filmi merak ediyorum.hatta önceleri konuşulunca nasıl olur demiştim.demek olmamış :)
afiyet olsun çiko toplar canım:)

Ayshenur dedi ki...

haklısın cnm yaa bıktım kar-kıstan btsiin artık bari biraz ısınsın kar olmasın fln :s ojeler pek canlı cnmcım ama yapısı cok kotü cdden guzel sürmek tam bi maharet ;)filmide hıc duymamıstm soguktan hıc bi yere demıyorumki ;)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Canım benim gecmiş olsun, bende sıcıak su ile bacagımı yaktım, halada geçmedi yaa..

BÜTÜ dedi ki...

çok geçmiş olsun tatlım...

cecilia dedi ki...

.ankara düşleri: terramycin uçuk kremi diye biliyordum yoksa bu farklı bişeymi cnm çok teşekkür ederim tavsiyen için keşke önceden bilseydim acaba geç kalmış sayılırmıyım şimdi kullansam izini geçirirmiki?sanda çok geçmiş olsun..

NİMO =)aa doğru diyosun cnm ya teşekkür ederim bidahakine öyle denicem ;)

guzelgul: ayy öylemii cnm valla harikasınız burda satılmıyo malesef duty shoplarda bulabiliriz belki çok lezzetli dimi :)

pembe fiyonk: teşekkür ederim tatlımcım, evet olmamış bence :)

Ayshenur: aynen ya biraz ısınsa yeter kar yağmur kasvet olmasında, evet sürene kadar baya cebelleştim ama yinede çok tatmin edici bi sonuç çıkmadı, filmi duymaman isabet olmuş cnm, tukaka yani :)

♥pemb€sinti♥ cnm benim ya sıcak su daha fenadır kıyamam, yanık olayı çok zor ya, sanada geçmiş olsun pembişim..

BÜTÜ; sağol şekercim..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails