Mutluluk, Aşk, Sevgi Biriktirdim...

28 Şubat 2012 Salı

Bozdur bozdur harca.. :)
Ama kıyamamkiii..

 
"Z-G"
Bu seferki aşk masalı bana ait değil kuzenim ve sevdiceğine ait... :)


İştu bu sevimli şeyler  masalımızın kahramanları.. 
G olan kızımızın doğumgünü...Z olan ise ona süpriz yapan romantik aşık, modern çağların romeosu, canım kuzim...


Mekanımız Ocean Cafe. Bakırköyde bilen bilir. Balıkları çok güzel :)
Hemen tava, ızgara gelmesin aklınıza, akvaryumdaki balıkları yani :)


Ve Kavaklıpark- Ataköydeyiz...


Bişeyleri yarım bırakıp masadan kalkmayı hiç sevmiyorum ama bu ara ne söylesem bitiremiyorum, profiterolü bile.. :)




8 yorum:

SWL dedi ki...

Aaaa biliyorum ben burayıı bir kere gitmiştim ama baya oldu gideli :)
Aşıklar ne güzel görünüyor eee tabi sende ;)
"SWL"

üzüm kuşu dedi ki...

ohh süper valla severim romantik uşakları:)
tatlım yakışmış kırmızı bere:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

aşk her yerde güzel, herkese çok yakışıyor canım, ne güzel bir pasta ,allah mutluluklarını bozmasın...

cecilia dedi ki...

SWL: teşekkürler tatlım :) mekanı unutmadığına göre seninde hoşuna gitmiştir heralde :)

cemre; sağol kuşumm :*

Guzunkizi dedi ki...

Ne güzel bir pasta hep mutlu olurlar insallah:)

Unknown dedi ki...

Pastaya ve kırmızı bereye bayıldım.Bere çok yakışmış sana:)

cecilia dedi ki...

Guzunkızı: teşekkürler cnm pasta göründüğünden de hoştu, amin :)

Derya: Çok mutlu oldum çok teşekkürler deryacım :)

Atolyekedi dedi ki...

Maşşallah Allah mutluluklarını daim etsin. Kuzum yine çok tatlı çıkmışın Maşşallah sana

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails