Zevkler ve Renkler...

28 Eylül 2011 Çarşamba

İnsanın zevkleri de değişirmiş... Müptelası olmasam bile artık içiyorum, zoraki değil bazen ciddi canım çekiyor.. Fal da bakan olursa ohh değmeyin keyfime :) Fincan çok hoş dimi?



Tatlı kaçamaklar iyi geliyor bazen... Ama duydunuzmu ben çaya şeker atmıyorum artık..Tadı tuhaf ama yaptım alışılcak!


Çikolataaa..Sensiz olmaz..

 

Ama yine de sağlıklı beslenmeden vazgeçmemek lazım tabi...
Yeşil elma sen nasıl güzel bi nimetsin..




Bir de zevkimize uygun güzel bir şarkı açalım ve  ve kaçalım... :)
Ben bayılıyorum, diğer şarkılarını da dinlemenizi tavsiye ederim bu arkadaşın...



15 yorum:

NEFİSE dedi ki...

Şarkı güzelmiş..teşekkürler..ilk kez dinledim ,hoşuma gitti.Şekersiz çaya merak etme alışırsın sonradan yanlışlıkla şekerlisini tadarsan miden bulanıyor.

lazanya dedi ki...

elma tam benlikkk :))

Adsız dedi ki...

caykur da müdürlük yapmış bir büyüğümğz cayın içine seker katıldıgında tadının bozuldugunu söylemişti, gercek aroması sekersiz içildiğinde anlasılırmıs. ben cayı yarım seker katarak içerim ama kahveyide bol sekerli. canım ya tm sevdiğim seyleri yayınlamıssın kek, cay, kahve ve yesil elma, uzansam alıcam gibi :)

Petrl dedi ki...

Evet cikolatasiz olmazzzzzzzz :)
http://petrolmavilim.blogspot.com/
ziyaret ederseniz sevinirim
saygilarimla Hatice

nily21 dedi ki...

hiç çay içmem ben fena halde kahveciyim...şekersiz çaya alışayım diye uğraştım aslında ama sevemedim bi türlü..
www.trendyandfriendly.blogspot.com

cecilia dedi ki...

NEFİSE; beğenmene sevindim cnm, nedense herkes öyle diyor bakak görek diyorum :)

Lazanya: Dimii yaa süper bişey o :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan : doğrudur cnm ama işte içimizdeki tatlı ihtiyacından sanırım atmış durmuşuz kahveyide orta şekerli içiyorum ben :)

Hatice A. geliyorumm ;)

nilgün: çayı bende azalttım cnm günde bir tane içiyorum çok canım istediyse iki onlarda şekersiz olduğundan iki fırt sonrasını bitiremiyorum.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Bende çayda şekeri azalttım canım .)

Favoritatlar.com dedi ki...

Off kahve çok güzel görünüyor boool köpüklü çok fena canım çekti :) biri bana yapsada içsem :)

tubitos dedi ki...

türk kahvesi sevilmez mi yaa heleki o fincanda :) aynısını sevdiceğime geçen yıl çeşmeden hediye olarak almıştım :)

Adsız dedi ki...

cecim fincan çokoşmuş cidden bende sadece kahve çeşitlerinden türk kahvesini seviyorum :)

kozmetikperisi dedi ki...

Kahve'ye bayılan biri olarak o kahve şimdi olsada içsem dedim :) fincanın benzerini eminönünden almıştım cnm bende :)

Kuzununannesi dedi ki...

enfes kek:)) cay ve kahveyle aram yok ancakkkkkkkkkk cıkolataya hayır dıyemıyorum

Ayshenur dedi ki...

hakikaten dgru bitanem dgişio zevkler ve renkler bnmde kahveyle aram pek hos dgldr ama eskidende asırı icerdim içmesem olmazdı 1sene kdr,kekte hiç sewmem mesela:)
buarada fincanda bi harıkaymısss

Unknown dedi ki...

şu fotoğraftaki her şey favorim :D

Mystery dedi ki...

ay ben de bi alışsam şekersiz çay içmeye. çikolata da süper görünüyoooo :D

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails