Elveda Yaz Elveda Straplez!

30 Eylül 2011 Cuma
Straplez..
Orjinali strapless olup," strap" (bant, kayış, askı, kemer) kelimesine olumsuzluk eki olan "less" ekleyerek elde edilmiş bir  moda terimidir.

İsmi ne olursa olsun farketmez ama bu modeli bulandan allah gani gani razı olsun diyorum ben.Çok sevdiğim ve biz bayanlara çok yakıştırdığım bir modeldir çünkü.
Çok estetik, zarif ve feminen durduğu kanaatindeyim.
Başlarda hepimiz bu modele karşı biraz temkinli yaklaştık aslında. Askısız bi giysi şekli çünkü ve dikkat gerektiriyor taşımak. Ama bunu da zamanla aştık gibi. Artık tüm gelinler gelinliklerini straplez istiyor özellikle. Bikinide de revaçta streplez modeller, askısız olması bronzlaşmak adına iyi bir fırsat sunuyor, hoş evet biraz seksi duruyor, boyun, omuz, göğüs dekolteden yana cömert bi model. Ama yerinde ve zamanında cuk oturuyor. İş için giymek zorunda olduğumuz ceketlerimizin altında bile şık durabiliyor.  
Bu yaz doyamadım, önümüzdeki yaz da favorim..

11 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşgelmiş sonbahar :)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

:) şurda yaza ne kaldiki canım..

cecilia dedi ki...

Nalan: bilemicemm artık :)

♥pemb€sinti♥: ahh ahh ayları saymaya başladım bile ben :)

essu dedi ki...

bende gelinligimi straplez secmiştim!ceket içine dedigin gibi çok yakısıyor adanada hava cook sıcak :D buyur buraya gel canım ay saymana gerek yok:P

aysun dedi ki...

Kesinlikle straplez harika bir buluş seninde dediğin gibi gani gani razı olsun :)) ama hemen yaz gelsin straplezler tekrar çıksın istiyoruz hepberaber :)))

Ekimoza dedi ki...

ben de her giydiğimde şu straplezi bulandan allah razı olsun derim..nedense bana çok rahat geliyor straplezsiz bir hayat düşünemiyorum:)

Mystery dedi ki...

ben de severim evet. son zamanlarda aldığım kilolardan beni biraz deniz seki gibi gösterse de, vazgeçemem aynen :D

Atolyekedi dedi ki...

Canım çok yakışmış bence.

Ayshenur dedi ki...

off sen harika tasımıssın cnm bronz bronz:)Ama bnde o temkinli yaklasanlardanım dgrusu:)

tubitos dedi ki...

ben de çok severim canım straplez ;)

cecilia dedi ki...

essu: ahh ahh kıymetini bilin oraların, size her zaman yaz, her zaman bahar ;)

aysun: aynen aynen, sıcak zamanların daim modeli :)

Ekimoza: Askılar out aslında daha özgür hissediyo kendini :)

Mystery: Sen içinde mutlu ve güzel hissediyosan kendini gerisi teferruat gizim ;)

AtolyeKedi: Teşekkür ederim kedicim :*

Ayshenur: teşekkür ederim minik kuşum ama ben eminim sana çok yakışır ;)

tubitos: cnm ya zevk budur işte :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails