Bu yazın Cosmo'su...

5 Eylül 2011 Pazartesi

Bu yaz en çok kullandığım.. severek kullandığım.. favorim olan vs. ürünler...

MAC Studio Fix Pudra; Geldiğinde tenime ton ton koyu gelen bu pudrayı bronzlaşınca zevkle kullandım, ama yavaş yavaş açılmaya başladığım için sadece kontürlemek üzere elimin altından kaldıracağım malesef..
Elf Studio Warm Bronzer : Bu ürünü sevmeyen yok sanırım. MAC gibi bunu da yazın severek kullandım, elim sürekli bu ürüne gitti.
Gliss Sıvı Saç Kremi: Sanırım Ağustos başı gibi almıştım bu ürünü, bir ay kullandım, ama kokusuna yapısına bayıldım...
Youth Passport Deodorant: Sevgili Bilgenin tavsiyesiyle aldığım ve ayıla bayıla kullandığım koklayanların bu nasıl güzel bi koku tepkilerine maruz kaldığım 5 TL'lik fiyatıyla iksir gibi deodorant.
Rexona Teens Dance Deodorant: Minik boyuyla seyahatlerde sürekli yanımdaydı, bitmek üzere..
The Little Green Tin: Aloe veralı lip balm. uçuk kremi niyetine de taşıyorum, uçuk çıkarmaya yakın insan dudağında bi ateş kaşıntı hisseder ya bu kremi sürdüm ve ilk defa bir uçuğu çıkarmadan geri yolladım..hem lipbalm hem uçuksavar ) Burda satılıyomu bilmiyorum yurtdışında yaşayan kuzenim vermişti.
Hugo Boss Femme Vücut Losyonu: Öyle güzel bi kokusu var ki banyodan sonra tüm vücuduma sürüyorum, şahane bir koku yayılıyor..
White Flower Vücut Spreyi: Bu da bir yukarda bahsettiğim vücut losyonu gibi yurtdışından hediye gelmişti, fresh, hoş bir kokusu var, bitirmek üzereyim.
Kalemin markasını hiç bilmiyorum yıllardır benimle.. Turkuaz olması ve yumuşacık yapısı hem göz altında hem göz üstünde harika duruyor..
Flormar Far Paleti: Koyu mavi farı bu yaz az da olsa yaptığım makyajların neredese hepsinde kullandım..
Golden Rose rujlarım... Yapı olarak bahsetmicem, sadece renk olarak yazın genelde bu renkleri tercih ettim..Resimdekinden daha açık tonlular..

Sizin bu yaz çok kullandığınız ürünler neler? Merak ettim ben :)

7 yorum:

Mystery dedi ki...

yazın kaç kere makyaj yaptın diye bi sorsana :D taş çatlasın 4 bak 5 bile değil :D

o değil de ben sana bi şey sorucam ceci, engin bilgilerine ihtiyacım var :D şimdi bak benim tenim çok beyaz, allık kullanıyorum ama yine de pudra kullanmak istiyorum biraz yüzümün rengi güzel olsun diye. pudranın üzerine de allık sürerim, daha güzel görünür diye düşünüyorum. ama pudrada hangi marka olması konusunda kararsızım. böyle kat kat sürmüşüm gibi olmasın, incecik sürücem zaten. ben aslında cecile var ya, onun göz kalemini, rimelini ve allığını kullanıyorum ve bayılıyorum. ama bilemedim pudra konusunda, sen bana kesin akıl verirsin :D bekliyorum önerilerini, öptüm :D

cecilia dedi ki...

Mystery: Gizcimm öncelikle benim fikrime önem vermen hoşuma gitti cnm bu konuda bilirkişi olduğumu iddaa edemem ama elbetteki tavsiyelerde bulunurum. Maybelliene Dream Mat Powderı önerebilirim hem doğal hem de incecik bi yapısı var, kat kat sürülmüş gibi değil, mat olduğundan parlama yapmıyor ayrıca Catherine Arley pudralar var ki çok ucuz ama herkesin ayılıp bayıldığı bir pudra. Bunların fiyatları uygun. MAC'ler, Clinique filan da iddalı oluyor ama işte tuzlu biraz. Ama Maybelline'i öneririm gerçekten. cecile'i hiç denemedm inanki ama bende onu deneyeyim bi :)

Adsız dedi ki...

ceciliaciğim acaba Youth Passport Deodorantı nereden temin ettin? ben kokusunu çok merak ettimde şimdi=).hemen almayı planlıyorum

cecilia dedi ki...

mervecim ben tesadüfen Küçükçekmece Tolga Kozmetik'de buldum ama hobi parfümerilerde satılıyo bildiğim kadarıyla, internetten de temin etmen mümkün, aşağıdaki linkden alışveriş yapılabiliyor cnm. kokusunu seveceğinden şüphem yok açıkçası.
http://www.hobi.com.tr/eshop/collection.asp?coll=PASSPORT

Mystery dedi ki...

internette biraz bakındım maybelline ile catherine arley'e. ikisinin de çok beğeneni varmuş gerçekten de. ikisine de gidip bakıcam. amaç biraz yüze renk zaten, kapatılacak sivilce izim falan yok. mac'e de uğrarım bi, söz konusu pudra olunca düzgün bi şey almak gerek. galiba en çok kanım maybelline e kaynadı ama bakıcam yine de hepsine :D çok teşekkür ederim tatlışımmm, mucuk!

esved dedi ki...

bakımlı misss gibi kokan insanlara bayılıyorum:) cANIM deodorantını ben de not ettim tatlım ama ben pek deodoranrt kullanamıyorum cildimi tahriş ediyor kaşıntı oluyor o nedenle ben roll-on ürünler kullanıyorum. Ama özeniyorum valla deodorantlar daha güzel kokuyor..

sevda s. dedi ki...

Deodorantını ben de merak ettim canım :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails