Cosmo Mix

10 Eylül 2011 Cumartesi

Çok zor ürün bitiren biri olarak az da olsa bişeyler bitirmek beni mutlu etti..
Resimde yok ama Pantene Saç Bakım kreminin şampuanını da bitirmiştim.



Bu ara çatlayan ojelerle pek haşır neşirim. Sürekli oje tazelemek üşendiriyor malum, iki günde sürdüğümüz ojelerin üstleri dökülmeye başlıyor bende çatlayan ojeyle durumu kurtarıyorum, uçları sökülmeye, yıpranmaya başladığında üzerine sürdüğüm çatlayan ojeyle iki üç gün daha idare edebiliyorum...Çok da beğeniliyor, çatlayan ojeden haberi olmayanlar nasıl yaptığımı merak ediyorlar..


Kaşlarımı aldırmadan önce yapmıştım bu makyajı ve bir aydır filan kuaför yüzü görmemişlerdi. O yüzden orman görünümünü idare ediniz.. :)


Hep güzel kalın...
Sevgilerimle.... :)


15 yorum:

Mystery dedi ki...

Telefondan baktigim icin resimleri cok net secemedim ama yenileri eminim guzeldir :) catlayan ojelere de bi turlu isinamadim ben yaa.

Mia Wallace dedi ki...

ayy emily göz kalemive avon soft musk! bayılırım :)

moda_kesh dedi ki...

ohh misler gibi olalım hepimiz birer nebahat çehre olalım :))inanır mısın dün benettonun parfümü denemiştim hoşuma gitmişti ama emin olamamıştım sana sorayım canım kalıcılığı nasıl ?

evomania dedi ki...

makyaj harika olmuş yetenekli olmak başka bişeyyy...

BÜTÜ dedi ki...

göz makyajına bayıldım canım harika duruyor.... :)

Adsız dedi ki...

ayy ceci cok guldurdun beni kas muhabbetinle :)) ama makyajin hakkini vermissin ,catlayan oje ilk ciktiginda aldim ama daha hic kullanmadim bi sene oldu herhalde :)) arkonun dus jelide pek albenili duruyor cilekli cilekli :) gule gule kullan ..

rosein dedi ki...

şekerim göz makyajına bayıldım. bitirdiklerin hayırlı olsun nicelerini bitir inş =)

Porti dedi ki...

Seviyorum bu biten kozmetik ürünleri postlarını :)

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Ya şu çatlayan ojeye uzaktan bakıyorum alsam mı almasam mı? Öyle kalıyorumm :) Alıcam galiba..

BAHAR dedi ki...

çok güzel bir göz makyajı olmuş

BAHAR dedi ki...

çok güzel bir göz makyajı olmuş

milky dedi ki...

çatlayan oje bilmeyenler için gerçekten de merak konusu hayret olayı :)

ürün bitirince bende çok mutlu olurum hatta ferahlarım.

cecilia dedi ki...

Mystery: Bende başta merakımdan aldım gizim ama sonra değişik ve hoş durduğunnu etraftanda beğenildirğini görünce sık kullanır oldum, dene bi derim ben.

Mia Wallace: Emilynin siyah göz kalemi gerçekten iyimiş ya yumuşacık ve renk tonu çok hoş, çok kolay sürülüyo, bayıldım.. Soft musk bitti ama harikaydı..

moda_kesh:haha evet tatlım nebahat çehreyi beğenmeyen yok valla bakımlı olmak iyi bişi yaa :) cnm kokusu güzel ama aman aman bi kalıcılığı yok açıkçası..

evomania: çook teşekkür ederim ama yapa yapa el alışkanlığı oluyo işte :)

BÜTÜ; Teşekkürler cnm beğenmene çok sevindim ;)

e.n.k: hihii ama öyle yanii ben alıştığımdan yadırgamadım ama resmi koyunca şok olmayın diye açıklayayım istedim normalde gayet şekilli :)teşekkürler cnm.

rosein: beğenmene sevindim tatlım, çok sağol aminn :)

Porti; bendee :)

KızKardeş Derya; Bence almalısın en azından bi deneyip karar verirsin.

BAHAR: teşekkürler ;)

milky: evet öyle gerçekten :) tabii bitirelimki yenilerine yer açalım :)

Kuzununannesi dedi ki...

benetton parfumu bende denedım ancak agır geldı :(( tenden tene fark var..bıtmıs ohh gelsın yenıler

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

daha önceki hayatında kesinlikle bir latin olduğuna inanandığınızı okuyunca, tesadüfen dolaşırken şimdi demirledim...belki de kızım yaşındasınız, bilmiyorum ama merhaba
demek istedim.:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails