YILLARDIR DEĞİŞMEYEN TATLAR? ETİ ETİ ETİ!!! :)

30 Ekim 2009 Cuma
Şu soğukta yapılabilecek en keyifli şey, sıcacık battaniyenin altına girip, sıcacık çayını yudumlarken şu cici şeyleri mideye indirmek olsa gerek...he? :)

Eti puf puf
Eti puf puf
Yumuşak ve tatlııı
Eti puffff...



Hani sınavda fütursuzca atarsın da tutar ya
Zap yaparken en sevdiğin film çıkar ya karşına
Sen perşembe sanarken aslında cumadır ya
Gidin güldürün onlarıııııı
Eti Cin Gülsün Dünya Gülsün
yazarken bile güldümm yaa..ahh eti cin sen yokmusunnn... :)



Çocuğukluğumuzun en tatlı yiyecekleri olan üç çeşidi ile göz dolduran ETİ PUF!
ve şimdilerde bisküvi şeklinde pakette satılan tek lokmalık ETİ CİN!


Bideee bu vardı; Çokomel... Çok Çokomell...
Ama rastlayamadım markette tedavülden kalktımı nedir :( buda enfes marshmallowluydu :)

16 yorum:

Syhn dedi ki...

eti cin yemiyorum ama eti puff...
Ah o marshmallow!!

cecilia dedi ki...

ofkii ne off seyhancım ya..:)
ama eti cininde bölee portakal kokan karameliiii, tadını doldurcak bişi daha yok bu ikisinin valla :)

eb dedi ki...

UFFF cecim yaaa canım çekti şimdi. öyle çok severim ki hepsini hele şu çokomelden olsa da ayıla bayıla yesem (:

cecilia dedi ki...

ay sorma tatlım diğerleri hala var ama sanırım çokomelin nesli tükendi kirazcımm ben göremiorum:((

mughetto dedi ki...

Kış geldi tıkınıp duruyorum,kilo vermek Lazım ben bu gidişe alcam.
Ühühüh.

Adsız dedi ki...

çokomel kalktıda bu pufları koydular ama yerini tutmadı bi türlü:(

zuzu günlüğü dedi ki...

ewet ya sorma muhteşemler ya özellikle hepsiii:D

Duygu dedi ki...

eti cin,çokomel bayılırım her ikisinede:) ay şekerim yaplılırmı bu şimdioff canımda nasıl tatlı istiyor pff hemen markete gidiyorum eti cin almaya:))

cecilia dedi ki...

kızlar haydin herkes markete, bakkala, haydinn! :))

pofiş♥ dedi ki...

üzüüüülmeyinnnn çokomell vaaaaaarrr:):):)malummm marketci kızıyımmm her türlüü ıvır zıvır işe yaramayan ama tadından geçilmeyen zerzavat varsa ben bilirim=)=)=)ben üstü cindy bebekli olanını ney:) alıorum hatta bööle kutuda 100 lü gelioo ohh miss:):)200 izleyici kampanyama bunlardan koyiim barii puhaha...bide pufu da severimm eti 3 harfliyi de kıh kıh kıh=)=)=)

tubiss dedi ki...

Yaaa benimde canım istedi ama :)))
Çokomele bende bayılırım markette 3'lü olarak satılıyor diye biliyorum ama yarın bi gidip bakmak lazım, tabi ki maksat var mı yok mu diye alıpta yiyeceğimden değil xD

cecilia dedi ki...

pofişkocumm ya ne şanslıısn valla,benim babamın marketi olsa heralde 150 kilo olurdum şimdiye kadarr, ben bayılırım abur cubura ve tutamam bu konuda boğazımı :)
tubişcim ya merketiii altüst etmeli, tabi cnm alıp yiceğimizden diil merakkk iştee :P :)

özge dedi ki...

aşkolsun ülker çikolatalı gofret nerde:)

cecilia dedi ki...

ayy doğruu bakk özge ablacım, o da yılların eskitemediği, en tatlı yiyeceklerden biri, birdee fatih terim reklamlı tadelle vardııı, hey arkadaş saolll!!! :)

Stil Direktoru dedi ki...

aa evet ya mırr yaşlanıoz kız

cecilia dedi ki...

ama çok güzel şeler yaşamışızz, şimdiki çocuklar bu tatlardan mahrumm :) aynı zevki vermiodur eminim hiçbi çikolata.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails