Coşku oldu Flormar Tutkusu! ...

21 Ekim 2009 Çarşamba


Şu postumdaki yazımda ilk online alışverişime flormar ile siftah ettiğimi ve çok da memnun kaldığımı belirtmiştim.Şimdi daha daha memnun kaldığımı söylemeden geçemeyeceğim.

Zira biraz önce işyerime bir paket geldi, Sevgili Flormar ailesinden son derece ilgili, nazik ve ince düşünceli Sevgili Elif Karayiğit hanım benim için bir hediye kutusu hazırlamış, görünce ne kadar mutlu olduğumu anlatamam.


Flormar kendini aştı gerçekten, ürünlerin kalitesi, gücü ve fiyatı ile denenmeye değer bir marka haline geldi. Sanırım makyaj alışverişimde yerli markası olmasının da vermiş olduğu hoşlukla flormar ilk sırada yer alacak.

Şiddetle de tavsiye ediyorum tüm bayanlara, flormara tuvalet masanızda, makyaj çantanızda yer açın hanımlar.

ve işte buradan da online alışverişe başlayabilirsiniz ;)

Bu da flormar ürünleriyle yaptığım nacizane makyajım :)
Flormar Turbo Boost x5 Maskara
Flormar Waterproof Eyeliner-101
Flormar Supershine Lip Stick 503
Flormar yeşil far

9 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

ama sayın ceci benim takıntım ne olcek:):):)

pofiş♥ dedi ki...

sadece oje konusunda iyi olduğunu düşünüyorum bide cicicikkk:):)

ebvatathemua dedi ki...

Güle güle kullan canım.

cecilia dedi ki...

pofişim bence bi denesen, sana numune yollicam en sonunda ha :)
ebvatacım sağol cnm :)

tuku dedi ki...

esmer esmer tam ispanyol kadınları gibi:)

cecilia dedi ki...

tukucum çok teşekkür ederim, daha güzel bir iltifat yok benim için çok seviniyorum beğendiğim birşeye benzetilmeye, ispanyol kadınları gibi :) mersi cnm.

pofiş♥ dedi ki...

ohhhhhhhhh maşallllaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ceciimeeee benimmmmmmmmmmmm.............o zman ben daha çok makyaj fotosu isterim hoşuma gittii çokk pıncırım:)mim var sana bu arada::)

mughetto dedi ki...

Vallahi bende istedim Flormardan paket :))
Artık gönderirlermi bilmem ama ? :)
Sen naptın bir mail atsana bana. Mcx

cecilia dedi ki...

pofişkommm tamammm yaparım ama beceremiom kendimi saklamayı, eşkalim belli olucak hehe :)
mugocum mailde dediğim gibi form doldurmak, mail atmak yeterli ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails