Atam İzindeyim...!

29 Ekim 2009 Perşembe



Benim Naciz Vücudum bir gün elbet toprak olacaktır.
Ama Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır!
Mustafa Kemal Atatürk.

Evet Atam gözün arkada kalmasın, emanetinin yılmaz bekçileri olarak söz veriyoruz ki;
Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır, şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olmayacaktır!
Laik, Atasına bağlı, Cumhuriyetçi, Çağdaş Gençler olarak söz veriyoruz!
Cumhuriyetimizin 86. Yıldönümü Kutlu Olsun!

Cumhuriyet Farzdır!


Gölköy adında bir yer varmış

Gelibolu‘daTelevizyonda gösterdiler geçen gün,

Gelenek edinmiş köy halkı,

"Ben kendimi bildim bileli bu böyledir" diyor muhtar.

29 Ekim‘de toptan sünnet ederlermis çocuklarını.

Derken ekranda entarili bir çocuk belirdi,

Kirvesi tutmus kolundan

Yatırdılar bir kamp yatağına,

Ardından sünnetçi olacak zat boy gösterdi,

Elinde bıçagıyla.

Çocuk kaldırdı başını, bağırdı: "Yaşasın Cumhuriyet" diye.

Korkarım bu sade,

Gölköylülerin değil,

Umudumuzun,

Sadece küçüklerin değil,

Büyüklerimizin de düştüğü bir

Tarihsel yanılgı.

Çünkü sünnet değil,

Farzdır Cumhuriyet.

Can Yücel

2 yorum:

Gizem. dedi ki...

canım benim bayramımız kutlu olsun :)

cecilia dedi ki...

kutlu olsun pamukcum, nice nice bayramlara..:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails