MİS KOKULU MİM...

23 Ekim 2009 Cuma

Pofişim, şekerim beni mimlemiş,buram buram mis gibi kokan bu mimi keyifle cevaplandırıyorumm;



Bebek Kokusu: Özellikle uykudan uyanmış, terli terli, süt kokan bebek kokusu..Ah ahh az bebek pışpışlamadım, çok ablalık yaptım kuzenlerime çook...o kokan gıdıklarından boynundan pörtlete pörtlete öpmekk..paha biçilemez..



Dalin kokusu; bornozları giyeriz tek sıraya gireriz yanmadan gözlerimiz mis gibi tertemiz bunun için hepimiz dalin isteriz...şirincecik, masumcacık bebeksi koku, ha bide civcivlerrr...:)



Impulse Space: İlk kokum kendi kokumdan sonra... Bittiğinde tekrar almadım onu ama uzun sürdü bitmesi, napim kıyamadığımdan sıkamıyordum ki, o zaman çeşit mi vardı 12-13 yaşında, örgülü saçla ortaokula giden bir kız için.


Burberry's Weekend: Yeni yetme genç kızın kendini keşifleri sürerken, teninde duymak istediği koku bu belki de ama emin değil, kendince mutlu olma, kendini güzel bulma hevesleri daha, açık parfüm olarak almıştım Bakırköy'den sanırım...


Pur Blanca: Dost kokusu, nasıl da yakışırdı sana o koku benim can arkadaşım, biter bitmez yenisini alırdın, güzeldi o koku ama sende daha güzeldi, şimdi nerde duysam sen geliyorsun aklıma...

Avon Lyrcl: Avon'dan aldığım ilk kokum, yumuşacık ipeksi bi koku, hafif ama güzel...

Belissima: Anne kokusu.."benim annem güzel annem beni al kollarına kucağında okşa beni ninniler söyle kokusu". Ve ben bu kokuyu nerde duysam ninni duyarmış gibi hipnoz olup gideceğim peşi sıra...

Arko traş kolonyası: Babamın ve babam gibi kokan aşkımın..Bunu asla unutmayacağım aşkm, senin kokun başka ama traş kolonyanı ben almıştım hiç kullanmıyordun, oysa yüzüne yüzümü dayadığımda senin kokuna karışan bu kokuda şevkati buluyorum babamın ve sıcaklığını...kızma bana her kadın babasını arar biraz aşkısında...



Cif Kokusu: Abese iştigal edermi onca parfümün arasında bunu belirtmem ama seviyorum bu kokuyu, temizlik ve hijyeni özetliyor, bide böle kremsi keskin bi kokusu var, güzel güzeeeeel missss ohhhh, mutfak beni çağırıyorrr!!!





Yukarda yer alan parfümlerse mimde adı geçmeyen hediye parfümlerim...Onları sürerken, koklarkense hediye edenleri hatırlıyorum. Benetton,next glow,udy paris cnm arkadaşım loracığımın hediyesi, avon passion dance halamın, avon london diğer halamın hediyeleri...

tukuyu, tatlı cadıyı, mugoyu bideee nehircceyi mimliyorum :)

4 yorum:

eb dedi ki...

Dalini nasılda unutmuşum ben:D:D:D

cecilia dedi ki...

dimi kirazcım o koku nasıl unutulurrr ayy yarın gidip dalin alıcamm valla, özledim o kokusunu..:)

eb dedi ki...

Bi ara temizlemem jeli niyetine kullanıyodum hemde dev gibi bi şişe almıştım ama benim cildim çok hassas olduğu için kuruttu.Şimdi makyaj fırçalarımı temizlemek için kullanıyorum (:

Adsız dedi ki...

Ah canım mimlemişşin beni ilk fırsatta giricem ama ben hala halledemedim sorunu:( Kota dolmuş bi şekilde halletcem artık...

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails