GECE SAÇLI KIZ CECİ..

4 Ekim 2009 Pazar


Gece saçlı kız


Beyaz bir bulut giydi üzerine


Asıldı ucundan


Gökkuşağını doladı beline


Kır çiçekleri


Düşerken Saçlarının teline


Aşk tohumları ekti


Belki Yeşerir diye


Çorak kalbine




Saçlarımın rengi orjinaldir, siyahtır, severim. Üniversite dönemimde saçımı kızıl yapmıştım kızıl furyasına uyup, onunda yakıştığını düşünüyordum. Sadece bir kere kuaförde boyattıktan sonra kendim Koleston'un özel kızı serisinden "Aşk Alevi" kızılına boyuyordum sürekli, çok güzel bi tonu vardı. Bir kere de çılgınlık olsun die sarı balyaj atmıştım bakır kızılın üstüne, akla hemen dehşet bi görüntü geliyor ama inanın fena sayılmazdı, deneyin bile derim yani :)








Ondan sonra, yani 3,5 4 senedir hiç boyamadım saçımı, kendi haline, kendi rengine bıraktım. Şimdi bu renkle, siyah renkle çok mutluyum, çünkü ben gibi sevdiklerim de bu rengi bana çok yakıştırıyor. Beyazlayana kadar da farklı bir renk kullanmayı düşünmüyorum açıkçası. Ama şuan bikaç tane olan beyazım çoğalırsa mecbur boyatıcam, siyah renk de doğal durmadığından farklı bir renk boya istiyorum, aklımda olan bikaç renk var... yine kızıl; yabancı olmadığımdan veya çikolata kahve.. 【ツ】

5 yorum:

Adsız dedi ki...

maaşallah :)

mughetto dedi ki...

kendi doğal saçlarımı özlemedim diyemem.
3 ay öncesine kdr bende doğaldım..:/

cecilia dedi ki...

mugocum ama sana böyle de çok yakışıyor, bana yakışmaz ya o bakımdan :)

Stil Direktoru dedi ki...

valla renk enfes saçlar bakımlı bende çakma sarıdan dönsem mi ne dersin fikir ver bana

cecilia dedi ki...

teşekkür ederim ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ bence olur :), siyah olmasa bile çok koyu canlı bi kahve herkese yakışır, sarışınlık da yakışana yakışıyor ama hem olgun gösteriyor bayanı, hemde kullanışı zor kanaatimce :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails