Cecilia Bu Şarkı'yı Seviyormuş..."SEN"

4 Ekim 2009 Pazar
Bugün yağmur kokuyor gene köşe bucak... Hergün ki gibi aslında alıştık İstanbul'lular olarak, yağıyor biraz sonra güneş doğuyor, sonra gene kapanıyor bulutlarla gökyüzü, sonra açıyor tekrar hava...Doğa dengesizleşti takdir edersiniz ki, mevsimler birbirine karıştı, dört mevsimi bir günde yaşayabilme ihtimalimiz hep aklımızda, hırkamız, şemsiyemiz en sıcak günde bile yanımızda. Küresel ısınmanın sonuçları bunlar ki bizim de suçumuz da yok değil bu durumda...herneyse sosyal mesajları bilare veririm artık :)
Evdeyim, dinlenmek istiyorum bu pazar günü, bütün randevularımı iptal ettim biraz da hava muhalefeti nedeniyle, sevdiğim şarkıları dinliyorum... Hüzünlü, isyankar, huzur dolu, bana insanı hatırlatan, sevdayı, aşkı ve güzelliği anlatan.. özgün...türkü...
Aşağıda paylaştığım şarkıyı dinlerken ne demek istediğimi anlayacaksınız...Ben çok seviyorum bu şarkıyı..müziği ayrı, sözleri ayrı hoş, belki tarzınız değildir ama ben tarz marz anlamam önemli olan o ezginin, o tınının ve sözlerinin sana nelr hissettirdiğidir düşüncesi taşıyorum. 【ツ】
"FEYZULLAH ETİ - SEN"




Sen yarının özü
Ah sen yarının dili
Sen yarının sözü
Ah canım benim sol yanım benim

Diren ey karam diren
Diren iç yaram diren
Diren sevdaya güven
Ah canım benim sol yanım benim

Sen umudun yolu
Ah sen kavgamın seli
Sen yarının dili
Ah canım benim
sol yanım benim
Diren ey karam diren
Diren iç yaram diren
Sevdan hep dünkü gibi
Hiç yaşanmamış günlerim gibi
Ah canım benim sol yanım benim

Yar yarımsın yar Sızımsın yar
Canımsın yar
Yar sol yanım yar

1 yorum:

mine dedi ki...

ne güzel bir gün armağan etmişsin kendine ...

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails