Bi Bakmış O da Ne Cecilia'nın Dudağı Uçuklamış...

2 Ekim 2009 Cuma
Nefret ediyorum...
Seven elbette ki yok bunu ama ben acayip nefret ediyorum! Sabah gayet güzel uyandım, aynaya baktım, o da nesiii??? Ve acı gerçekle karşılaştım daha fazla bakamadım. Üst dudağımda bir uçuk! Daha yeni yeni pörtlüyor (uçuk eylemi), henüz acı yok, tuhaf bir his var sadece o bildiğiniz, ıııuggfff...

"Büyümesin allahım nolur büyümesin" diye dua ededururken, hemen çekmecelerimi karıştırıp özenle sakladığım minik iksirimi buldum; VECTAVIR.. Bu durumlarda güvendiğim tek kurtarıcım.. Bir hafta süren uçuklar onun sayesinde iki üç günde etkisiz hale gelebiliyor, öyle ki bazen başlamadan bitiyor bu uçuk masalı. Bi de daha doğal bi yöntemi var; Tahta kaşığı olabildiğince ısıtıp uçuğa basarsan çabucak kururmuş ki denemedim değil








Rahatça gülüp konuşamamak, bişey yiyip içmek için kasılmak uçuğun berbat sonuçları bildiğiniz gibi.. umarım en kısa zamanda geçer biter. Buna neden olan şeyi de merak ediyorum; stres mi, ateş mi, korku mu, her neyse.. Ama alışkınım ben senede bi kaç kez pörtlüyor benim dudaklar...Allah düşmanımın başına vermesin diyor noktayı koyuyorum. 【ツ】





2 yorum:

ebvatathemua dedi ki...

Hayatımda ilk defe geçen hafta dudağımda uçuk çıktı,ateşlendim grip olunca.Ne illet bişeydi o.
Kimseye vermesin Allah!..
Bana da bu ilacı verdi eczacım,gerçekten 3 günde
kuruttu. Geçmiş olsun :))

cecilia dedi ki...

Sağol ebvatacım, bu uçuk virüsü bikere kaptınmı ömür boyu çıkartma potansiyeline sahip oluyosun okudğum kadarıyla, ama gerçekten psikolojinden tut sosyolojine kadar etkiliyo :) allahtan çok yayılmadan engelliyoruz bu ilaç sayesinde.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails