MUGOCUĞUMDAN PAKET GELDİ!...YUPPİ..!

14 Ekim 2009 Çarşamba
Yaklaşık üç aydır blog dünyasındayım, paylaşımı seven biri olduğum için hiç yabancılamadım. Başlarda pek uğramıyordum ama şimdi görüldüğü üzere her gün burdayım. Blog dünyasındaki ilk arkadaşım samimiyeti, sıcakkanlılığı ve sevecenliği ile gönlümü kazanan mughetto, yani "mugo"cum oldu. :)

Bloğunun sıkı takipçilerindenim. Çok cici şeyler yapıyor, el becerisi ve hayal gücü baya kuvvetli. Geçenlerde bir postunda yaparken ruhunu da kattığı çerçevelerini gördüm, çok beğendim, bana da yaparmısın dedim, o da hemen tasarlamış, yapmış ve yollamış. Bugün kargoyla geldi paketim, bu benim aldığım ilk hediyem blogtaki ilk arkadaşımdan.. çok çok mutlu oldum. İçine bir de sevimli bir anahtarlık yerleştirmiş. Çok incesin canım, burdan tekrar belirtip, teşekkürümü ederim.


CART PEMBE Mİ, CIRTLAK PEMBE Mİ ÇİNGENE PEMBESİ Mİ YOKSAM CECİ PEMBESİ Mİ? :)

Bu da kısa günün karı. Golden Rose shine ruj Cosmo Worl'da 3.95'e inmiş, kaçırmadım tabiki, hemde bu tonlarda bişey arıyordum, ee kısmeti tepemedim.Flormar ojemle de takım oldu hih :) Bu ara uçuk renklere taktım, bir de morunu almayı düşünüyorum, mor bildiğin patlıcan moru :) (Bu arada tam sürememişim hemen resmini çekeyim diye idare ediverin :$ )

16 yorum:

eb dedi ki...

ayy çok tatlıymış ceci bayıldım rengine. flormar 512 de aynı renk sanırım ondan almayı düşünüyordum ama bulamadım geçen gün:( çok yakışmış sana pembiş rujun güle güle kullan tatlım.

cecilia dedi ki...

pembem kirazım saol, heves ettim işte aslında yakışmasada alcaktım böle cırtlak bişi hani bulunsun bi köşede evin içinde kendime sürerim die, ama hoş oldu dimi :)bide kokusu çok tatlı yumuşacık bişi tavsiye ederim cnm ;)

pofiş♥ dedi ki...

kızzzz benim var bu renk bende koyayım çok heveslendm bak şimdi=)=)yani resmi vardıda dudişte yoktuu=)

eb dedi ki...

çok yakışmış,cidden çok beğendim.pofişiminde vardı bu renkten ona da çok tatlı olmuştu ikinizde esmersiniz o yüzden güzel duruyorda ben sarışınım acaba çirkin mi olur ki :(

zeynepin sesi dedi ki...

güzel güzel..benim dudağım ince ya güzel durmuo ruj :( sende hoş olmuş canım..

mughetto dedi ki...

Canım benim ne güzel yazmışsın,ne güzel anlatmışsın :)

Güzel günlerde kullan cicilerini..Güzel anlar hatırlatsınlar sana.

Ayrıcada rujdan bendede var..Sana çok yakışmış bana bu kadar güzel olmuyor :)
Esmersin ya bitanem ondandır.

cecilia dedi ki...

pofişim koy yavrum koy merakladım şimdiik :)
eb'cim bence sanada yakışır, sarışın olsan nolur, bronz fondoten filan sür tende esmerliği yakaladınmı tamamdır;)
zeynepcim kalemle sürmeyi denedinmi acep belki daha farklı durabilirr :)

cecilia dedi ki...

mugocum ya sevindirik oldum ya ondan böle anlatımda güzel olduu :)
mersi yav, valla siz söledikten sonra daha bi beğendim :)

Syhn dedi ki...

off çok iddialı bi renk!
yakışmış ama.
çeröevelerinde çok hoşmuş. güle güle kullan...

cecilia dedi ki...

saol syhncım, demet akalının tozpembesi gibi bişi bu işte ama ben ceci pembesi dedim hihi :)

eb dedi ki...

numarasını söyle de bende alıyım bari (:

cecilia dedi ki...

cnm 57 olması lazım, yanımda değil akşam gene bakarım ama o renk 40 metre öteden ayırt edilir kız en cartı :)

eb dedi ki...

tamam işte ceci tam benin aradığım resnk. ayrıca o pembe köşene de ba- yıl- dım (:

cecilia dedi ki...

cnm bende bayıliom renkler birbirini bulio işte :) paylaşcam orayı da en kısa zamanda ;)

tubiss dedi ki...

Çok güzel olmuş canım aynı rujdan bende de var biz esmerlerde daha bir ayrı duruyo galiba :D güle güle kullan şekerim :)

cecilia dedi ki...

eb'cim pardon 212miş. goldon rose shine serisinden, tubiscim öle valla çok teşekkür ederim :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails