Ceci bu ara bunu dinler, bunu mırıldanır...

8 Ekim 2009 Perşembe



sözlerinin, müziğinin güzelliğine, şekerliğine, sıcaklığına bakarmısınız?sabah sabah içim kıpır kıpır...

seni ne masal ne de şarkılar anlatır canım

cümlelerde bi yere kadar

ateşin eş anlamı bendeki

bu yürekte sen başkasın sonuna kadar

yıkılır fark atar alo

senden öncekiler demo

aşk hızını hiç kesmiyor

durduğun artık yeter


NoTumSu: Arkadaşlar gördüğünüz üzere bu siteden kolayca, kasmadan müzik ekleyebilmeniz mümkün. Üstelik çok da şirin görünüyor, öyle değil mi? :)

10 yorum:

éLLa Çiça dedi ki...

ohh yandannn :)

cecilia dedi ki...

valla 10dur re-play yapıyor ohh yandana devam diyorum :)

eb dedi ki...

canım ben bu siteye üye oldum sanırım bi şarkıyı da kaydettim ama nasıl bloğa ekleyebilirim

cecilia dedi ki...

eb'cim üye olmana bile gerek yoktu. hemen anlatıyorum, şarkıyı yüklediysen gerisi kolay, muhakak embed kodu yazar altında. bu kodu kendi postuna html oluştur dedikten sonra yapıştırıyorsun sonra oluştur diyince zaten kendiliğinden çıkıyor, Yani bize lazım olan embed kodu :)

cecilia dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
eb dedi ki...

ceci süpersin yah hemen denemek istiyorum.

pofiş♥ dedi ki...

dadlımm çok iyi yapmışsınnn çok tanks ettim sanaa allah senden razı olsun :)öpüyorum çok ama ben artık sizi kusturana kadar eklerim de eklerim kıh kıh:)

cecilia dedi ki...

ekle cnm ekle içinde kalmasın, bizler paylaştıkça varız öyle değil mi? ;)eb'cim sen yapabildinmi acaba?

eb dedi ki...

yapamadım hayatımm daha doğrusu copy-paste yaptım ama hata veriyo:(

eb dedi ki...

en sonunda oldu tatlım :) delirtti beni ama yapana kadar uğraştım. ben zaten link verdiğim zamanda zorlanıyorum ayarlarımda bi bozukluk var galiba:S

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails