İşleyen Ceci Işıldar mı? ...

5 Ekim 2009 Pazartesi
Bugün günlerden Pazartesi, sevilmeyen demeyelim de az sevilen bi gün.

Berbat bir hava vardı, gökyüzü griydi bütün gün, yine bardaktan boşanırcasına yağdı mübarek.

Deli gibi çalıştım, yeni yeni işler çıktı, yoruldum ama huzurluyum. Bazen öğrenci olup okula gidip sadece ders çalışma sorumluluğum olsun istiyorum, bazen ev kızı olup sabahtan akşama pijama terlik modunda sabah programları izlemek, bazense işim olsun ama home ofis çalışayım diyorum, bazen şükrediyorum şu krizde bi işim var diye, bazense..




Neyse bu bazenler uzar gider... :) Ben işimi seviyorum, sadece pazartesileri sevmiyorum :) zor oluyor :) Ve size bişey söyleyeyim mi? Zor olan, yoran iş değildir hiçbizaman aslında, insanlardır, uğraşmak zorunda olduğun ve katlanmak zorunda kaldığın. Bazen çok şeker, çok iyimser, kibar olduğunu düşündüğüm ama bazen işkolikliği, panikataklığıyla beni strese sokan, demoralize eden bir müdürüm var. Kendisi bu yazıyı asla okumayacak. Ama yine de en fazla "uyuz" "sinir şey" diyebilirim ona :)


Sonuç olarak Çalışmak iyidir iyi, bişeye yaradığını bilmek, elin ekmek tutması, emekçi olmak, emek vermek yabana atılır duygular değil..Rahmetli Sakıp Ağa'nın dediği gibi ; "çalışmaak.. çalışmaak.. çalışmaak"

6 yorum:

mughetto dedi ki...

canım, bence bu krizde bir işin olduğuna şükretmelisin derim :)
Pozitif düşün.
Olumsuzluklar hayatta hep hep oluyor bizde onları tek tek bertaraf ediyoruz.Mecburen..!
Öpüldün.

cecilia dedi ki...

mugocum pozitif düşünüyorum zaten çünkü mutlu ve pozitif olmak için sebebim daha çok :) ailem, sevdiceğim, dostlarım, sevdiklerim, bloğum, sizin gibi cana yakın sıcak arkadaşlar..

mughetto dedi ki...

bende saçLarım düzelir düzelmez daha pozitif olcam Allah'ım söz veriyorum :)

cecilia dedi ki...

canım saçların böyle bile güzel, yani istediğin gibi değildir olmayabilir ama kötü diilki, hem kökü sende derler ya doğru, yine boyarsın nasılsa.. ;)

Syhn dedi ki...

ya bense bugünün pazartesi olduğu ayrımına bile ancak varıyorum. bence pazartesiyi farketmek bile güzel. bi daha düşüncelerine bunuda kat :)

cecilia dedi ki...

sanırım haklısın denerim tabiki Syhn'cım ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails