BENDE MİMLİYİM ARTIK...:)

14 Ekim 2009 Çarşamba



Pofişkom beni mimlemiş, güzel eylemiş bende blogger'ın bana verdiği yetkiye dayanarak bu mimi cevaplıyorum;

1- Bloğuna neden bu ismi verdin?
Herkesin kendi masalının kahramanı olduğunu ve masalını yaşadıklarını düşünürüm hayatta. Ben de kendi masalımı paylaştığım için bu ismi tercih ettim . Bu arada Cecilia benim orjinal ismimin latincesi oluyor. :P Gerçek ismimi tahmin etmek zor değil öyle değil mi? :)


2.Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
Yok tabiki, ben halktan biriyim, tamam kendi masalımın prensesi olabilirim ama yapmam hiç öle şeler, bitek sevgülüme nazım geçer, oy oy oy :))

3.En son satın aldığın garip şey?
Sanırım tuhaf bi limon sıkacağı almıştım, daha kullanamadım, ama garip olduğu kanısındayım şekline bakarak vardım bu kanıya :)


4.Şeker gibi olduğun anlar?
O kadar çoktur ki e insanın kendi şeker olunca :p bu ne megolamanlık ya :) valla o özel günler hariç genelde öleyimdir, ama tatlı dil beni şeker yapar bi de eritir o derece yani :)

5.Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?
Ne zaman evleneceksinn?! Evlenmicem ben kendi turşumu kurucam, sananeee yaa, bende evlenirsem insanlık huzura mı ericek yani nedirr :))

7.Aynaya bakınca gördüğün?
Özene bözene yaratılmışım, yapımda ve yayında emeği geçen, önce tanrıma, sonra annecimle babacıma sonsuz teşekkürlerrr..ya ne görcem ki işte esmer, balık etli, sevimli bi kızcaz :)

8.Kendini okutan blog dediğin?
Ordan burda kopyalanan resimli yazıların olduğu blogları sevmiyorum, ama kişiye has fotoların olduğu, alışveriş, dekorasyon ayrıntılı, günlük tipi bide tatlı dilli bloglar ilgimi fazlasıyla çekmekte.

9.Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?
Taksim, İstiklal, Cevahir, Metroport, Koçtaş, Airport, Armonipark, Capacity... Avrupa yakasııı..

Bu mim mugo'cuma, syhncıma bide tubise gitsin :)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

cnm bloguna isim veriş hikayeni cok sevdim:)

cecilia dedi ki...

teşekkür ederimm bu tercihimden baya da memnun kaldım :)

tubiss dedi ki...

Yorumlarına bayıldım canım ilk defa mimlenmiş bulunuyorum bende xD

mughetto dedi ki...

Aaa bende mimlenmişimmm :))
Dönüyorum hemen.

cecilia dedi ki...

tubis ve mugocum hadi çalışsın parmaklarrr :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails