MUGOCUĞUMUN MİMİ :)

18 Ekim 2009 Pazar



Dolabını açtığında hangi renkler diğerlerinden daha fazla?
Her renge şans veririm ben dolabımda, ama vazgeçemediğim renkler kırmızı ve siyah.

Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramasan olmaz?
Öyle bişey yok, yalan, kim çıkarıyor bunları? :))
Bütün mağazalara uğramadan olmaz benim için, hepsine uğrar sadece beğendiğimi alırım, marka takıntım olmadı hiç, olmayacak da :)

Kendini en rahat hissettiğin giyim tarzı?
Kot-tişört kombini tabiki, ama yazın bende mugo gibi tunik tayt babet üçlüsünü keyifle taşıyorum :)

Günlük makyajında kullandıkların?
Siyah kalem, güçlü bir rimel, şeftali tonlarında allık, bide şeker kokulu lipgloss...

Kesinlikle seksi diyebileceğin birşey (büstiyer, mini etek vs.)
Seksilik kavramının genel geçer bişey olduğunu düşünmüyorum, seksilik görecelidir ve sadece dekolte demek değildir; yani bikinili her kız seksi değildir, ama dağınık bir topuz döpiyesle bile seksi olunabilir.

Ama yine de yırtık kotun acayip bi hava kattığını düşünüyorum bayanlara, tabi dizinde olcak, daha farklı noktalarda değil yırtıklar, bide ıslak görünümlü saçlar veya dudaklar :)

Asla giymem dediğin bir kıyafet?
Deri pantalon, söylemesi bile itici ya, ıyyy :))

Fiyatları gereği erişilmesi zor yabancı markalardan en çok beğendiğin?
Yok öyle ulaşamayıp da beğendiğim! beni istemeyeni ben hiç istemem arkadaş! :)

En fazla yatırım yaptığın sektör (eğitim, kozmetik, giyim, teknoloji vs.)
Giyim tabiki, ama bu sıra kozmetik diyebilirim, internetten de alışveriş yapmaya başladım kozmetik olarak her an batabilirim bundan. Yakın bi arkadaşım da avon satış temsilciliğine başlamış, bugün ondan da bişeyler sipariş ettim.

Kitap- film- spor.. hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
Bazen üçüne bile vakit ayıramıyacak halde oluyorum malesef, hepsi lazım bunun bilincindeyim ama film diyebilirim :)

Dışardayken en çok yemek yemeyi tercih ettiğin yerler?
Tabiki değişebiliyor duruma göre ama tercih etmem gerekirse Burger King, Şampiyon başta geliyor...

mimledim mimledim seni mimledim jeliboncukkkk.. :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

anammm ne güzel bi pisicik bu :):)
Cevaplarını da çok sevimli buldum bu arada :) bakalım şimdi sıra bende:):)

cecilia dedi ki...

dimiii çok şiriin ablasıı :)
hadi bakalım jeliboncukum senin cevapları bekliyoruzz.. :)

zeynepin sesi dedi ki...

ay aya evt o deri pantolonları nası giyiolar anlamıorum..bence de çok itici..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails