ANILAR...ŞİMDİ GÖZÜMDE CANLANDILAR...

9 Ekim 2009 Cuma
Lise'den kalma renkli dosyamı, şimdi verdiğim adla "hatıra dosyamı" buldum ♥




İçinden şiir çıktılarından, mektuplara, sinema biletlerinden kartlara, yemek fişlerine kadar binumum hatıralar çıktı, duygulandım bi an. Ne günlerdi yav :) 9 yıllık arkadaşım, 4 sene aynı sırayı paylaştığım arkadaşım "rüya" ne metiyeler dökmüş bana, o mektupları okurken vay be dostluğa bak dedim, sanki hiç okumamışım gibi bana yazılmamış gibi yabancı geldi. Doğrusu senelerdir elimi bile sürmemiştim bu mektuplara. O aralar karşılıklı mektuplar yazıyorduk birbirimize, her gün aynı sırada 6 saat beraber olmamıza rağmen renkli sayfalara koku sıkarak resim çizerek yazdığımız mektupları veriyorduk birbirimize. İyiki veriyormuşuz. Şimdi onlara bakmak, onları okumak, iç geçirmek, gülümsemek o kadar güzel ki...Hiç ayrılmayacağız demişiz, öyle ya hiç ayrılmadık hala görüşüyoruz ama ayda yılda bir..hergün birbirini görmenin tadı bir sırayı paylaşmanın tadı başka oysa ki.

Sonracıma bu kalem kutuyu buldum, lisede kullanırdım bunu, rüya hediye etmişti kendisine benzeyen bu şirin anahtarlıkla birlikte (anahtarı yazmışım yanlışlıkla :S ) :)) hihi inek diyoduk ona çok çalışkandı :)


Trafy kartlarını hatırlarmısınız? Çok meşhurdu o aralar, hala varmı bilmiyorum, ama koca burunlu koca ağızlı bu adam eğlenceli kartlarda eğlenceli esprileriyle sevdiklerimize verilmek için özenle hazırlanmıştı. :)

Anı saklamaya bayılıyorum...

2 yorum:

Primerodemayo dedi ki...

Muy buenas, un saludito desde España =)

Gracias por el traductor del blog, aunque aun asi no acabo de leer las entradas con mucha fluidez xD

cecilia dedi ki...

gracias por your kindly comment :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails