One More Cup Of Coffee..

27 Ağustos 2014 Çarşamba





Oysa ben "çay insanı"ydım..
Keyiflerim kahve değil çay ile ilgiliydi..
Hoş yine müptelası sayılmam ama sunumunu, muhabbetini, ikramını seviyorum ( evet evet özellikle lokumunu, çikolatasını )
Hem kim demiş "çayın kalabalıkla arası iyidir, kahve yalnız içilir" diye.
Ben çayları hep tek içiyorum, eşim pek sevmez.
Ve evde yalnız otururken kendime hadi türk kahvesi pişireyim demem, cezveme tek fincanlık kahve, su dökemem..
Biz de kahve "sevgiliyle" içilir :)

4 yorum:

sakLı bahçem :) dedi ki...

bol köpüklü keyifler diliyorum :)

cecilia dedi ki...

sakLı bahçem :) benimkinin köpükleri kaçmış ama teşekkürler cnm :)

MERVE dedi ki...

aynııı bennn :)) karadenizliyim ben de.. çaycıyımdır.. ama evlendikten sonra, sana kahveye geliyoruz demeye başladı herkes, mecburen öğrendim ve bu sunumları ben de yapar oldum :)))

cecilia dedi ki...

Merve Sevim; haha dimiii ama şimdi farkettim biz de çaya gidelim, çaya geliyoruz diyoruz bi yere gidince :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails