Benim Mutfağım...

22 Eylül 2014 Pazartesi

Sevgili pembe perinin sihirli ellerinden çıkma bu mutfak süsü. Hemen yerini buldu, ben çok beğendim..
Teşekkürler pericim.. ;)


Pembe'nin mutlulukla bir ilgisi olmalı ...


Evde kabak, patlıcan, patates, mantar, kırmızı, yeşil biber ne kadar sebze varsa yani hepsini küp küp doğrayıp köftelerle birlikte fırına atıyorum. Alın size sağlıklı ve pratik bir yemek. Yanında da salçalı bulgur pilavımız.. Ben pilava soğan, biber, domates de ekliyorum.. Tam bir türlü sofrası oluyor yani..






O akşam GS Maçı vardı.. Tepsimize yansıdı haliyle..


Aslında bunlar pek sağlıklı alışkanlıklar değil...
Cips + Kola bence dünyanın en iyi ikililerinden ama
sadece kırk yılda bir canınız çekince...


Sevdiğim kırmızı fincanlarım Mudo'dan.


Tek kişilik çay seti English Home'dan kendime hediyem, kitap okurken eşlik edecek keyfime..
Misafirliğe giderken pasta alma maksadıyla girdiğimiz Koska'dan payıma bu nostaljik, çocukluğumuzu anımsatan altın çikolatalar düştü hem de kırmızı pabuç içinde :)



Mutfakta mutlu olmak için bi'çok sebebim var sanırım :)

6 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Mutfak süsün pek güzelmiş güle güle kullan canım. Ah o sağlıksız atıştırmalıklar yok mu onlar, zararlı şeyler hep böyle lezzetli nedense... Bizde arada yapıyoruz. sunumlar da pek güzelmiş, Afiyet olsun.

Unknown dedi ki...

Çok cici güle güle kullan:)

sakLı bahçem :) dedi ki...

ama hepsi çok güzeller ki :)

Unknown dedi ki...

çok güzel bi mutfak tam kahvelik :)

günlük yaşamım dedi ki...

güle güle kullan canım :)

cecilia dedi ki...

Atolyekedi: Aynen sağlığa zararlı olmadığını bilsek, her gün yesek bu kadar sevmeyiz belki..yasaklar cazip midir nedir? :)

MORLU MUTFAK; Teşekkür ederim ;)

sakLı bahçem :) Güzel bakan gözler de var tabi, teşekkürler ;)

GülSinem gülen; Beklerim :)

günlük yaşamım; teşekkür ederim cnm :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails