Karnabahar Graten

5 Nisan 2013 Cuma

Yemek Bloğu olma yolunda hızla ilerliyorum sanırım. Ama bu lezzetleri paylaşmadan edemiyorum..Karnabahar herkes tarafından sevilen bir yiyecek değildir. Ama ben her sebze gibi karnabaharı da severek yerim. Salatası, sulu yemeği ve kızartması haricinde bir de fırında deneyeyim istedim. Burda patatese yaptığım aynı işlemi karnabahara da uyguladım. Sonuçtan çok da memnun kaldım. Ben karnabahar graten koydum adını ama fırında kaşarlı karnabahar da denebilir ve denenebilir. Yanına hazırlayacağınız yoğurt sosuyla pratik bir yemek olabilir.
Afiyet Olsun şimdiden...

15 yorum:

Deniz Evin dedi ki...

Çok leziz görünüyor Seçil abla, afiyet olsuuunn :)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Ellerine sağlık, bende gerekten çok severim karnabaharın bu şeklini:)

Özlemden dedi ki...

İnsan periyodik olarak yemek yapmaya başlayınca ister istemez yemek tarifleri paylaşırken buluyorsun kendni:)))
Ellerine sağlık canım!

Unknown dedi ki...

dediğin gibi karnabahar çok sevilmiyor ama böyle tariflerle daha cazip hale geliyor,ellerine sağlık nefis :)

assortiek dedi ki...

yaşasın kış sebzeleri diyorum :)ellerine saglik canım

SeriousLily dedi ki...

mmmmm!! mis miss:)

minik kızıl dedi ki...

karnabaharı bende severim; deneyeceğim kesinlikle:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

gerçekten çok pratik bir lezzet olmuş canım ben fırında pişen sebze yemeklerine bayılıyorum ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

en de çok severim bu şekilde.afiyet olsun.feyzanincicileri

GüzelGül dedi ki...

oooooooo canim ellerine saglikkk en sevdigim yemeklerden yapmissin harikasin sen :))

Mein Blog/Blogum

senem dedi ki...

artık ev hanımı olunca yemekleri marifetlerini gösterecek benim güzelliğim : ) ellerine sağlıkk

gecekiyafeti.com dedi ki...

Harika görünüyor gerçekten.. Keyifli post için teşekkürler.. Bana da beklerim.. www.gecekiyafeti.com

Yeşim dedi ki...

Ellerine sağlık tatlımm :)

darkolivee dedi ki...

karnıbaharı haşlayıp sarımsaklı yoğurtlu çok severim ama bunu daha çok sevicem sanırım :))

Kuzununannesi dedi ki...

sahane olacagından suphem yok ..fırında olunca hersey pek lezız oluyor ellerıne emegıne saglık

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails