Buyrun Sofraya..

3 Nisan 2013 Çarşamba
Köri Soslu tavuk yaptım da...:)
Tavuk ve mantarı soteler gibi pişiriyoruz, ek olarak havuç ve patates koydum ben. Tuzuymuş, karabiberiymiş derken pişmeye yakın köri sosumuzu ekleyip bir taşım kaynattıktan sonra yemeğimiz spagetti ile yenmeye hazır oluyor bile...
 

Bu arada bizim gibi meyve yemeyi ihmal edenler için gözüne sokma projesi işe yarıyor...


Hatta birazcık eğlenebilirsiniz bile...


Ana yemek nerde? :)

 

Bir de Waffle yaptım krepten hallice. Teflon tavada yaptım ben ince oldu waffle makinasıyla daha hoş sonuçlar çıkabilir ama lezzetine diyecek yok cidden.
Tarif de burdan.


12 yorum:

Unknown dedi ki...

krepten waffle güzel fikir ama :)
ben çok beğendim bu masayı ellerine sağlık :))

Unknown dedi ki...

bu arada masadaki zarlı tuzluk takımı varya ben ondan görmğüştüm,delikleri çok iriydi sanırım kullanışlı değil diye almadım ama çok hoş durmuş maasada :)

kucucukdeligemi dedi ki...

Gece gece bu öğrenci ve hatta daha da acısı vize dönemindeki öğrenci halimle;dolayısıyla da yemek adına hiç bi şey bulunmayan evimde öyle bir canım çekti kii

SihirliGünlük dedi ki...

hamarat kızımız bizim :)

assortiek dedi ki...

:)afiyet olsun canım,ben hiç yapmamıstm köri soslu,deniyeyim bakayım.

Unknown dedi ki...

afiyet olsun cnm. sofran ne güzel, kırmızı objeler harika. sofrandan neşe eksik olmasın.

Adsız dedi ki...

Süper görünüyor hepsi.Ama dikkat et canım ben evliliğin ilk yılında 7 kg almıştım. Birlikte çok keyifle yeniyor her şey.....

'MadameModista' dedi ki...

Merhaba,yeni keşfettim blogunuzu, takibe aldım:)
yemekler şahane görünüyor gerçekten,denemeli;)
benmde bır blogum var,beklerim sizi:)
http://benlimoda.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Hepsi harika görünüyor ama ben waffle'a torpil geçeceğim:)
Sevgiler
Burcu
benhali.blogspot.com

Saadet dedi ki...

masaya bayıldım.. eline sağlık !
benim torpilim de meyva tabağına :=)

Deniz Evin dedi ki...

En güzel yemek kesinlikle sevgiliyle yenen yemektir helede böyle güzel şık sofralarda :) Hep böyle mutlu olun şık sofralarda yemek yiyin ve çocuk sandalyeside eklenirde daha da renklenir sofralarınız inşallah Seçil ablacım :) öpüyorum çok :)

senem dedi ki...

waow bekle beni akşama size gelicem böle soffralar istiyorumm napmışsın sen öle :) insan yemek yemez sofranın güzellğinden maşallahh

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails