Haftanın Romantikliği...

9 Nisan 2013 Salı

Mumlara ve çiçeklere olan aşkım pek bitecek gibi görünmüyor...


Güneşli bir Cumartesi ve evimin içine giren ışık hüzmeleri dans ediyor adeta...






Romeo: Konuşuyor. Ey parlak melek konuş yine!
Sen göz kamaştıran bir parlaklık veriyorsun geceye;
Cennetin kanatlı ulağısın başımın üstünde,
Tıpkı ölümlülerin hayretle açılan gözlerine göründüğün gibi.
Tembel bulutlara binip uçarken o havanın kucağında,
Onu seyreden insanlar gibi hayranlıkla,
Öylece bakıyorum ben sana.
 


Bu sene ne çok insan evleniyor çevremizde, her ay nişan, düğün ritüelimiz var ne güzel..Bir nişan bir düğünle bitirdik bu haftasonunu da...
Çiftlerimize ömür boyu mutluluklar...


13 yorum:

Unknown dedi ki...

pembe ve romantizm süper görünüyor:) mumlara ve fenere bayıldım

Deniz Evin dedi ki...

Ayy her bir detay ayrı güzel her biri ayrı şık.. Ben bayıldımm bu detaylara Seçil abla pembe pembe ne hoş :)

assortiek dedi ki...

pembe fener yaz sezonu için çıktımı artık onu bekliyorum:)

Kırmızı-Kelebek dedi ki...

İçim açıldı gerçekten çok romantik:)
Romeo çok yakışmış bu posta:)
Evin de çok hoş canım, güle güle oturun sevdiceğinle!!

BOŞNAK KIZI dedi ki...

evin gerçekten çok güzel canımm romentizmin izleri var her yerinde :)

Gurme Şirine dedi ki...

pembeli odana bayıldım :))
mumlukların ve tepsin ikeadan dimi :)

SeriousLily dedi ki...

görüntüler içimi ısıttı:))
benekli pembe kutu favorim ve tabii mum tepsin

ilkmuh dedi ki...

içim açıldı resmen..mutluluk eksik olmasın bu evden:))

cecilia dedi ki...

esra gülden ünal: teşekkürler bende bayılıyorum onlara :)

Deniz evin İrdem: Sağol kuzucum pembesiz ve kırmızısız yapamıyorum görüyorsun daha güzelleri sana inşallah :*

AssoRTieK : Evet tatlım her renk vardı ben gittiğimde..

Kırmızı-Kelebek: Fotoğrafçımızın jesti resmin üzerine yazılmıştı bizimde hoşumuza gitti teşekkürler cnm

BOŞNAK KIZI: Teşekkürler tatlım senin de evini merakla bekliyorum eminim çok güzel olacak..

Gurme Şirine: evet cnm öyle ikea evimizin herşeyiii :)

SeriousLily: beğenmene sevindim tatlım teşekkürler..

ilkmuh: güzel dileğin için çok teşekkürlerr cnm amin :)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bende bayikirim mum lara. Ne güzel anlatmisssin...sevgiyle kal canim

Unknown dedi ki...

Pembe detaylarını çook beğendim.
Pembe fenerini,pembe mumlarını çok beğendim güzel seçimler :)

Kuzununannesi dedi ki...

bıtmesın sevgın bence sahane gorunuyor hepsıııııı..ıkea tepsı her evde farklı amacta hızmet sahane

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Canım çok zarif objeler fotoğraflamışsın yine.Bakmalara doyamadım.İkea tepsinin miniğinden almıştım.Keşke bunu da alsaymışım

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails