Ceci Usulü Fırın Patates...

21 Mart 2013 Perşembe

En lezzetli yemeklerin en zahmetli yemekler olduğu yadsınamaz bir gerçek ama bence en güzel yemek pratik yemektir. Tabii bu yemeği yapmak istememde pratikliğinden ziyade sevdiğim lezzetlerden oluşması etkili oldu desem yalan olmaz.


Malzemeler:
3 adet orta boy patates
2 yumurta
2 tepeleme yemek kaşığı un
1 bardak süt
1 bardak rendelenmiş kaşar
Zeytinyağı, tuz, kırmızı pul biber, kekik, nane vs.

Yapılışı:

Patateslerimizi küp küp doğrayıp tencerede haşlıyoruz. Pişmesini beklemeden, hafif yumuşamaya başlayınca ateşten almamız yeterli. Borcama patateslerimizi alıyoruz, üzerine hafif zeytinyağı gezdiriyoruz. Derince bir kapta geriye kalan diğer malzemeleri karıştırıyoruz. Yalnız  kaşarın bir kısmını üzeri için ayırıyoruz. Elde ettiğimiz kek hamuru kıvamındaki harcımızı borcamdaki patateslerin üzerine döküyoruz. Son olarak ayırdığımız kaşar rendesiyle üzerini örtüyoruz. Önceden ısıtılmış fırında 20 dakika, üzeri kızarıncaya kadar pişiriyoruz. Piştikten sonra karelere dilimleyip servise hazır hale getiriyoruz.
Sonra afiyetle yiyoruz :)

12 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben buna bayılıyorum canımm yaa sabah kahvaltısında da akşam yemeğinde de yerim yani :)) ellerine sağlık :)

assortiek dedi ki...

:)ewlendikte yemekler yapıp tarifler weriyoruz canım aman maşallah bize.bebek maması tarifleride weririz inşallah.bu tarifini denicem ama:)

Unknown dedi ki...

ig de gormus cok begenmistim.Ben sana tarif soracaktim sen burdan paylasmisin bile :) ellerine saglik cok tesekkur ederim guzel paylasimin icin :)

MERVE dedi ki...

patatesli herşey mikemmel olur ki zaten :)
eline sağlık tatlım..

SeriousLily dedi ki...

namnamnam! tam benlik bu, patates hastasıyım ben, hem de pratik, eline sağlık:)

SeriousLily dedi ki...

ben de bir mimin var canım, cevaplarını ilgiyle bekliyoruuum:))

cecilia dedi ki...

BOŞNAK KIZI: Teşekkürler tatlım bende bayıldım sık sık yapmayı düşünüyorum dediğin gibi kahvaltı ve aparatif olarak süper olur.

AssoRTieK: Aynen cnm ya bazen şaşırıyorum inşallah cnm o günleri de görürürz allah kısmet ederse :)

Enoch and Beulah: Canım benim teşekkürler beğenmene sevindim ozaman hemen yapıyosun afiyet oluyo ok :)

Merve Sevim: Teşekkürler mervecim bencede patates ve kaşar varsa kesinlikle harika bişeyler çıkar ortaya..

SeriousLily: teşekkürler tatlım patates hastalığına birebir :) en kısa zamanda yapıcam mim için de çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.Oğluşum patatesle yapılan yemekleri çok sver yapıyım bundan ona ben:)
sevgiler

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

yumurtalı olarak denememiştim değişik bir tarif ellerine sağlık :)

cecilia dedi ki...

hayat paylaştıkça: kesinlikle yapmalısın patates aşıklarının hayır diyemeyeceği bir lezzet cnm teşekkürler

♥pemb€sinti♥ : sağol tatlım..

ugurbocegimmutfağı: içindeki malzemeleri çeşitlendirerek farklı tarifler elde edilebilir cnm teşekkürler..

Kuzununannesi dedi ki...

yumuyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :)))) cok severım bende

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails