Geçmiş Mimleri Değerlendirme..

25 Eylül 2010 Cumartesi



Birikmiş bikaç mimim var, sarı şekercim Ayshenur'dan gelen mimle başlayalım..

1) Lakabın var mı varsa nedir?



Öyle süre gelen bi lakabım yok aslında, kızlar arasında değişik hitap şekilleri kullanırız.


2) Son zamanlardan da dile dolanan şarkı?



Sana bi önerim olacak hayatınnndaaaan MİK ROP'ları attt ! :) Bayılıyorum bu kısmını mırıldanmaya.


Bir de rihannanın rude boy şarkısındaki teyk it teyk it kısmı :)



3) En son ne zaman ve neye/kime aşık oldun?



En son yani geçen akşam öyle bir geçer zamanki dizisinin afacan çocuğu osmana aşık oldum, o nasıl bişiydir yerim onu :) 


4) En son okuduğun kitap/film?

Film Ölümsüz/ kitap; Secret. (Aylardır okumuyorum...:()



5) Son zamanlarda en çok özlediğin...


Annemmm...(Bandırma'daydı çünkü..)


6) Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu/şarkıcı/politikacı vs) olma hakkı tanınsaydı kim olurdun?

Angelina Jolie olurum çünkü hem kariyer sahibi, güzel, popüler, zengin, hem bisürü çocuğu ve dünyanın taptığı bi adam olan kocasıyla mutlu bir aile yaşantıları var...


7) Yarın sabahki ilk planın?
Kendimi denize vurmak..deniz görmeyeli bi hafta olmuş..:)


8) En sevdiğin huyun?
Yardımsever, iyi niyetli ve pozitif olmam, küçük şeylerden mutlu olmam...

9) Şuanki bölümünde/mesleğinde olmasan ne olurdun?

Gazeteci veya iletişim dalında bir meslek belkide öğretmen, topluma faydalı bişeyler işte..


10) Okurken en zevk aldığın 3 blog ?
İşte buna yanıt veremem çünkü 3'ten fazla var ve mesela birinin bile artık yazmamasına üzülürüm. Bence onlar kendilerini de gayet iyi biliyorlar..:)

Yapmak isteyen herkese gönderiyorum bu mimi...

4 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

valla bi kere ben üzerime alındım :)

cecilia dedi ki...

alın tabi cnmm sevinirim :)

Yeşim dedi ki...

Kendini denize vurmak... Benim için de denize bak kuzum bir de kokusunu içine çek benim yerime :) Ben de mimlenmiştim yazayım artık :)

cecilia dedi ki...

Yeşim; tamam cnm çekerim sen hiç merak etme, yap tabiki bekliyom :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails