"Ölümsüz" ve "Çok Film Hareketler"...

18 Eylül 2010 Cumartesi
Daha önce izlediğim 2 filmi paylaşmak istedim. Arife günü Ölümsüz filmini izlemiştim. Fransız yapımı gerçek bir yaşam hikayesinden esinlenilmiş, mafyavari aksiyonel bi film. Aynen bir kurtlar vadisi olayı hasıl filmde. Oyuncuların performanslarına dicek yok elbette ki, fransızca konuşmaları bile anlamlaştırabiliyor durumu. Ama konu çok klişe. İntikam, vurdu-kırdı. Zamanında her haltı yemiş, mafyalara karışmış bir adamın üç çocuğu ve karısıyla mutlu bir aile hayatı hevesi kursağında bırakılıyor geçmişi yüzünden. Ama "Jean Reno" ve  aksiyon sevenler, özellikle erkeklerin hoşuna gidicek tarzda bi film. İşkence sahnelerine bakamadım. Adamın kafasına futbol gibi tekmeler savuruyorlar, nasıl bakayım he nasıl?


İkinci filmimiz geçen sene vizyonda olan "Çok Film Hareketler". Ben vizyondayken bilerek izlemedim, neden? Çünkü böyle tvde tutulan bir dizi, bir showun popüleritesinden faydalanmak için hemen bi çırpıda film yapıp sinemadan da rant elde etme düşüncesinden rahatsız oluyorum. Ve bu bağlamda pek kaliteli bişey çıkacağını ummuyordum. Önyargı da denilebilir buna. Neyse geçenlerde izledim, bilmiyorum sinemada izleseydim aynı tepkiyi verirmiydim ama gayet komik ve hoş geldi. Güzel düşünülmüş ayrıntılar vardı. Kültürel, daha çok realist, sosyal mesaj veren filmlerden daha haz aldığım için gülmek için sinema gidenlerden değilim ama tv'de, pc'de izlerim, affetmem :) Güldüm yani güzelmiş baya. Ama BKM oyuncularının oyunculuk başarısından hiçbi zaman şüphe etmedim zaten, gerçekten çok cevher çocuklar var.

Nacizane tavsiye olsun, bakalım sezon yavaş yavaş açılıyor. Bu kış güzel filmlere doyacağız gibi. Ve ben izlediğim filmleri tavsiye etmekten son derece keyif duyuyorum..

Sevgiler..

8 yorum:

Sezsel by Sezgi dedi ki...

bende senın gıbı fılmlerı sonrdan ızlıyorum :) vizyonu takıp edıyorum ama :))

eylul_enise dedi ki...

çok film hareketler için ben de öyle düşünüyodum canım ama bisiklet sahnesi beni uçurdu gerçekten komikti:))))

.........n........ dedi ki...

tavsiyen ile çok film hareketler bunları ben de izleyeceğim. Teşekkür ederim. çakıla bayıldım ayrıca :)

Adsız dedi ki...

Bu film godfather filmine benziyor doğrumuyum? Bende izlemek istiyorum en yakın zamanda.

cecilia dedi ki...

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ; vizyondakileri takip etmeye çalışıyorum ama kaçırdığım çok film var cnm :)

thales; haha evet o sahne ve hıyarlı babanın olduğu bölüm hem ürkünç hem gülünçtü, ayrıca film fragmanı yapmışlar ya son derece başarılı onu gördüm tamam ya gerçekten emek harcanmış dedim :)

neslinnce; izle kesinlikle, çakılsu adına teşekkür ederimm teyzesi, artık o ailemizin bi bireyi :)


Ekşimsi Erik: Açıkçası tam birebir değil ama illaki esinlenilmiş onu anımsatan sahneler vardr, izlemelisin ozaman ;)

Adsız dedi ki...

Cecilia, alakasız olduğun biliyorum ama tarafımca mimlenmiş bulunmaktasın ^.^
sayfama bakıp son post'u okursan göreceksin :)

.........n........ dedi ki...

Çakılsu mu :) harikasın. Çakılnur dememiş olmana çook sevindim nedense :)
Sevgiler

Yeşim dedi ki...

İki filmi de not aldım, teşekkürler tatlım :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails