Classics Kozmetik Ürünleri...

15 Eylül 2010 Çarşamba


Geçen gün işgünümü şenlendirsin diye öğle tatilinde kendimi alışverişmerkezine attım. E alışveriş merkezine girince bakmadan geçemediğim yer; cosmoworld, euromoda ve flormar standı :)

Cosmoworld'a başka bi ürün bakmaya girmiştim. Ama ortada bir sepet dolusu Classics ürünlerini hemde 2.90 lira gibi bir fiyata düşmüş olarak görünce unutup, hemen oraya konuçlandım tabiki :)

Açıkçası daha önce classic ürünü kullanmadım, ojelerini biliyorum, ucuz bir marka olduğunu biliyorum. Ama ünlü markalar gibi standı olduğunu ve a'dan z'ye pek çok ürün yelpazesinin bulunduğu konusunda bir fikrim yoktu. Yine de fazla tereddüt etmeden aldım, çünkü gerçekten ucuzdu, memnun kalmazsam bir daha kullanmam denemeye değer dedim. Bir kere ambalajları çok şık ve kaliteli görünüyor, flormarın son çıkardığı pretty serisinin beyaz ambalajlarından daha güzel valla. Ürünlere gelince koluma parmağıma swatch yaptım ama resimlerde tam rengi vermiyor, çok açık çıkmış mesela o kadar değil, benim tenim için açık kaçıyor (resimde çene ve boyun kısımdaki çizgi göz tırmalamıyodur umarım :)) biraz ama kışın birebir bir pudra ve fondoten. Renk seçiminde aceleci davrandım ama pişman olmadım. İnce ipeksi bir tabaka oluşturuyor sürüldüğünde, rahatsız etmiyor kıvamı iyi, kapatıcılığı iş götürür, kalıcılığı konusunda henüz emin değilim. Çünkü akşam saatlerinde deneme amaçlı sürdüm ve bir saat sonra yatarken yüzümü temizledim.
Sonuç olarak beğendim ve paylaşmak istedim. Eğer rastlarsanız bu ürünleri deneyin derim.

Sevgiler...
:)

13 yorum:

cingifilli dedi ki...

hayırlı olsun canım.bende bi göz kalemini almştım,kötü değil.ama standına hiç rastlamadım.bi bakayım:)

Mia Wallace dedi ki...

geçen gün ilk defa classics ruj aldım. 3.90 lira ve kalıcı! tavsiye ederim

cecilia dedi ki...

cingfilli; teşekkür ederim cnm daha güzelleri senin olsun, her yerde varmı bilmiyorum ama umarım rastlarsın.

Mia Wallace; teşekkür ederim tavsiyen için, pek duyulmuş değil ama gerçekten iyi işleri var :)

Stil Direktoru dedi ki...

güzel günlerde kullan ama makyajla uyuma canım emi

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

bu marka golden rose un alt markası watsonslarda standı var bende rujları ve glossları var çok memnunum. bu indirimin olduğu cosmoworld nerde acaba sevgiler:)

Adsız dedi ki...

ben aylardır antalyada classics standı arıyorum.... kullandıgım bi ruju bitmek üzere ve hiç bi renk bulamıyorum onun gibi olan :))) bilen varmı antalyada?

cecilia dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ; sağol bitanecikimm, evet cnm dikkat ediyorum :)

Ezgi; ezgicim cosmoworld çeşitli avm'lerde var sanırım ama kampanya hepsinde varmı bilmiyorum ben armoniparktakinden aldım.

cecil dedi ki...

süper görünüyorsun.. standı görsemm bende hemen bakacağım..
o değilde flormarın bi rimelini almıştım!!! ıyyyyk banamı denk geldi bilmiyorum! harbiden maskara oldum yani!
max factor tombul mascaradan şaşmıyorum artık..

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Flormarın beyaz ambalajları hem kotu hemde kalıtesını bılmıyorum cok meemnun kalmıyorum , kahve rengi ambalajlara göre...

cecilia dedi ki...

cecil; cnm aslında flormarın turbo boost diye çıkardığı 5 katlı dolgunluk veren rimele bayılıyorum o çok güzel tavsiye ederim.

✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ; kalitesi iyi gerçekten o yüzden ambalajla fiyatı dengelemeye çalışıyorlar :)

cecilia dedi ki...

Adsız ; özür dilerim yorumunu kaçırmışım ama malesef bu konuda bilgim yok belki antalyada yaşayan arkadaşlarımız bunu görünce yardımcı olabilirler ;)

Duygu dedi ki...

cecimm söylemeliyimki rujunun rengi müthiş ve sana çokkk yakışmış kuzum...

Unknown dedi ki...

ben de classics'in far paletlerine bayıldım, en yakın zamanda stoklayacağım. =) bir de flormar'ın turbo boost'u gerçekten güzel, ben yeni 10X sculpting maskarasını da beğendim. bu arada güle güle kullan canım =)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails