Bayram Güzelliği...

11 Eylül 2010 Cumartesi

Tırnakları frenchledim..Birde mavi boncuk ekledim :) Flormarın manikür setinde şeritleri mevcut ama kullanmak istemedim. Pek düzgün olmadı ama french zor iş takdir edersiniz ki zamanla alışıyor el haliyle, facia zamanlarımı bilirim :)

Yeni aldığım yüzüklerim de görücüye çıksın istedim..



Bayram makyajımız şeker tadında...


Kombin çekemedim... :( Hoş dışarı çıktığımda söylenemez. Birinci gün misafirlere ev sahipliği yaptım cici kız modunda.
Dün de  coşkulu bi yerdeydim, ipucu vereyim referandumla ilgili..:)
Bugün de evdeyim, birazdan arkadaşlarım gelicek. Onları ağırlicam :)


Bizim evde baklava yapıldı heyooo eski bayramlara nispet :P Her bayram yapar annem, benim şerbetli tatlılarla aram olmamasına rağmen hoşuma gider, misafirlere ikram ederiz, pek beğenirler, zaten resimdekinden eser yok,kalmadı. Bu bayram hazır yufka kullandı annem. Valla ne yalan söyleyim ne kadar ince açılırsa açılsın kalın oluyor ev baklavası. Baklava yufkası tam tamına 36 adet ve çok kıvamında lezzetli oldu, ev baklavası yapcam diye açmakla uğraşmayın derim, zaten yufka dışında yine yapan, eden siz oluyorsunuz.
Baklava da bayram konseptine uygun,annemden gelen güzellik olsun...:)

14 yorum:

Adsız dedi ki...

baklavayı gorunce olay bıttı bende ımm nefıs gorunuyor ya bırde dıyetteyım :)

cingifilli dedi ki...

ojeler pek şirin.ama canalıcı nokta;baklava:)enfes görünüyoooo.

.ankara düşleri. dedi ki...

iyi bayramlar :)
valla french kesinlikle tekrarladıkça güzelleşiyor. ben bi ara sürekli yapardım şimdi yapmaya yapmaya yapmayı da unuttum :)
ama seninkiler güzel olmuş :))

L@febesi dedi ki...

Afiyet olsun,ben de bu bayramda ev baklavası yedim tadına doyamadım..ellerinize sağlık :)iyi bayramlar

Adsız dedi ki...

yüzükler süper nerdn :D

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar canım..baklava harikaymış :) makyajın gerçekten şeker kıvamında olmuş ..

Mia Wallace dedi ki...

french süper olmuş!

Adsız dedi ki...

baklavayı ben artık kendim yapıyorum o hazır yufkalarla çok basit,annene bırakm a bence sen el at artık o işlerede,sadece bigün evde durup cici kız olunmuyoo :p

cecilia dedi ki...

♡ ♥ ♡ pelinuygun ♡ ♥ ♡ ; teşekkürler, kusura bakma resim için :)


cingifilli; hehe bende öyle tahmin etmiştim cnm baklava diğerlerini siliyor :)

ankara düşleri; evet kesinlikle birde tırnakların uzun olması kolaylaştırıyor işi, onu uzatmak da mesele işte :)

L@febesi; tadına doyulmuyo gerçekten bayrama anlam kazandırıyo cnm, mutlu bayramlar ;)

Adsız; teşekkür ederim cumartesi pazarından aldım ikisini de ;)

enk; cnm iyi bayramlar sana da çok sağol ;)

Mia Wallace; Teşekkür ederim beğenmene sevindim ;)

Adsız; haha haklsıınn :)

Mystery dedi ki...

baklava ne güzelmiş kız, bi sürü yeseydin ohh mis gibi. firençler de gayet iyi olmuşşşş :))

Yeşim dedi ki...

Anneciğinin ellerine sağlık tatlım baklava neffis görünüyor :) ojeler çok şık nazar boncuğu iyi olmuş :) Nazar değmesin güzelime :)

üzüm kuşu dedi ki...

ojelerinde yüzüğünde süper canım çok beğendim

Stil Direktoru dedi ki...

herşey enfes ama makyaj süper ötesi cicim

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Makyajın ne güzel rengarenk rengarenkkk:)))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails