Ben çocuksu bu da Çakılsu :)

18 Eylül 2010 Cumartesi

Kim der bu kız 25 yaşında diye :)
Neyseki bu foto 2-3 sene önce çekildii :)


Bazen öyle çocuk ruhlu oluyorum kii, çocuk ruhuma engel olamıyorum.
Son gözdemi görün istedim.. Çakıl'ım.. (Aslında Çakılsu :))
Tabi güzel sevdasız, Çakıl Bambamsız olmaz. Bambamı da alcam. Sonra kardeş kardeş durcaklar yatağımın üzerinde. Ama yok kardeş kardeş duramazlar.Çünkü bunlar sevgili bildiğim kadarıyla öyle değilmiydi :)
Olsunnn dursunlar öle kardeş kardeşş :)



13 yorum:

eylul_enise dedi ki...

nası şeker amaaaa bayıldım

Adsız dedi ki...

Hahaha, çok sevimli ya ^.^

cecilia dedi ki...

thales; bende bayıldım cnm ya :)

Nyuu: sevimli tabi benim kızım :P :)

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Ne mutlu sana !
Benımde hayat felsefem budur :
her zamn cocuk ruhlu kalmak , cocuk saflığında iyi niyetlı davranmak..

cecilia dedi ki...

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ ; evet kesinlikle içindeki çocuğu öldürdüğün zaman insanlığını da kaybediyosun gibime geliyor, her zaman iyi niyetli ve saf düşünmek için bu gerekli ;)

Mystery dedi ki...

ehehe süpermiş. bambam ı çok severim beenn onu alınca onun da resmini kooyy :))

Esra E. dedi ki...

Kendisi Çakıl ama yüzü Vilma :)
Çok şekermiş Seçilcimmm...

Duygu dedi ki...

çakıl çok şiriin ama sen daha şirinsiin:)

cecilia dedi ki...

Mystery; Koyarım cnm sevenleri ayırmak olmaz :)

MissEinstein ღ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥; Hehe e anasına bak kızını al demişler, aile boyu şeker bunlar :)

Duygu; kuzummm çok teşekkür ederim o senin şirinliğin, şekerpareliğin, mcx :*

Sevtap dedi ki...

Benimde çakıllı bir pijamam var bayılıyorum ona :)çok datlu çok

Zeynep dedi ki...

çooook şeker :) ben zaten taş devrine zaten bayılırım :)

cecilia dedi ki...

karabidikim; kimbilir ne datludur o da :)

Zeynep: bende barniye, betiye,dinoyaa ah özledim izlemeyi :)

Yeşim dedi ki...

Çoook şeker :) içindeki o küçük kızı hiç kaybetme tatlım :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails