Sonbahar gelirken...

2 Eylül 2010 Perşembe

Bir yazı daha geride bıraktık. Sonbahara girmiş bulunmaktayız takvimler ve havalar itibariyle..

Çoğu kişi bu durumdan memnun. Ama onca sıcağa ve terlemeye rağmen ben yazı seviyorum, yaza aşığım ve hüzün doluyum o giderken takdir edersiniz ki.. :(




Şimdi aylar aylar boyu deniz yok, kum yok, güneş yok, yeşil yok, çiçek yok..


alışmak zor olucak benim için...

Yazdan bikaç kare volkan konak modunda "hatıraaam olsunnn" :)

Bu da tanıştırayım kahverengi ve sarı tonlarda sonbahar göz makyajı denemesi...

Güzel bağladım ama..

dimi ? :)


3 yorum:

Mystery dedi ki...

sonbahar da güzel ceciciimm inceden serin böyle ohh mis gibi :))

Duygu dedi ki...

ah ah göz açıp kapayana kadar yaz bitti valla haklısın cecim,hele ben hiçbişey anlamadım bu sene yazdan:(seneye yaza bu yazın acısını çok pis çıkarmayı planlıyorum valla...öpüldün şekercim:)

cecilia dedi ki...

Mystery; sonbahara bişey demiyorum aslında ama kış, of anam of yine bana üşüme yine bana donma var..:)

Duygu; yaz bitti gitti valla o kadar bekledim ettim gitti işte, kuzucum seneye tadını çıkaralım, martta yaz havasına girelim hemen böylelikle daha uzun yaşamış oluruz belki yazı, öpüldünn kuzumcum :* :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails