Pasajları Seviyorum...

20 Eylül 2010 Pazartesi
Sevdiğim şeyler listesinde, baş sıralarda yer alan "alışveriş yapmak" ibaresinin bir alt sekmesinde yer alır "pasaj gezmek", "ucuzcu ve orjinal dükkanları bulmak" :) Sevgili Rosein sayesinde öğrendiğim Bakırköy Tamer Pasajındaki Melih Bujiteri'yi sonunda ziyaret edebildim.
Küçücük  herşey karışık ve bi o kadar dağınık ama içinden gerçekten cevherler çıkan ve çok ucuza satılan bu dükkandan çok cici 3 parça aldım.


Rengarenk olan broş, tişörtlere, kazaklara, şallara takılmayı bekliyor takı kutumda..
Diğer kadınlı ve haç şeklindeki kolye (ben haç manasında almadım) uçları da çok otantik ve mistik bir hava taşıyor.
Siyah kordon veya kurdeleyle boyunda hoş durucak diye düşünüyorum.

Aslında gözüm 60'ların küpelerini anımsatan ortası pembe klipsli küpede kaldı. Ama malesef teki yoktu. Dedim ya biraz dağınık, bulursanız şanslısınız. Ve hepsi 1'er liradan 3'er lira.

Gitmek isteyenler için adres roseinin bloğunda ;)


Şu yukarda görmüş olduğunuz terlikler de Bakırköy Hangardan. Tesadüfen gördüm ve kadınlar bitirmeden atladım bende. Çünküü 1'er TL idi, insan inanamıyor, sepetin üzerinde yazıyor ama tekrar sorma ihtiyacı duyuyor, acaba teki mi filan diye düşünüyor o derece, gerçi biraz numarası büyük küçüğünü aramaya uğraşmadım ama sorun değil :). Kalitesine filan bakılırmı, evde bile giyilir. :)

18 yorum:

Mutluanne dedi ki...

güle güle kullanın hepside çok şekerler
sevgiler

Adsız dedi ki...

Pasaj deyince aklıma direk atlas pasajı geliyor. İstiklal caddesi pasajlar caddesi gibi birşey zaten :))

mehtap kuzucu dedi ki...

iyi günlerde kullanın,önemli olan fiatı değil sizi ne kadar mutlu ettiğidir...sevgi ve sevinciniz muhteşem ve hiç bitmesin,paylaşımlarınızda...sevgilerimle

sophie'nin dünyası dedi ki...

şu kadınlı madalyomsu şey çok güzel bence, bir lira olduğuna emin misin, bana inanılmaz geliyor da... :)
güle güle kullan.

rosein dedi ki...

güle güle kullan aldıklarını tatlım, o kameo şeklindeki kolyeye ben nasıl rastlamamışım =) bu arada terlikler nası bir lira olur ve ben bunu nasıl kaçırırım :D neyse kısmet.hangara en kısa zamanda gitmeliyim demekki ;)

Adsız dedi ki...

Hepsi çok güzelmiş, güle güle kullan. İstanbul'a yolum düşerse kesinlike uğrayacağım oraya ^.^

Sezsel by Sezgi dedi ki...

AAA terlik harika :D alıp suslemek lazım .Bende bır uğrayım Hangara:D
Bekle beni hangarrrrrrrrrrr ben gelirem :d

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Gerçekten fiyatlara inanamadım bende. Çok güzelermiş.Adana'dada Hangar var ama hemen koşuyorum :))

.........n........ dedi ki...

çok güzellermiş. Hepsini güle güle kullan. Ucuzluğuna da söyleyecek bir şey bulamıyorum.

zey0zey dedi ki...

ilk resimdekilere bayıldımmmm.süperkulaaadeler =)

Rebecca dedi ki...

iyi günlerde kullan =))

lately dedi ki...

Kolye uçların ve terliklerin çok güzel, akıllı alışveriş bu olsa gerek ... Güle güle kullan;-))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Güle güle kullanın.
Bakırköy Tamer Pasajı demek, bakmakta fayda var.

Duygu Fedakar dedi ki...

güle güle kullan çok güzeller

Nazpek dedi ki...

güzel günlerde kullan çok ciciler

üzüm kuşu dedi ki...

güle güle kullan şekerim:)

madammoda dedi ki...

Cicekli parmak arasi cok tatliiii,niye bana denk gelmez ;)

Yeşim dedi ki...

Hem ucuz hem de güzeller :) güle güle kullan hepsini tatlım.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails