Kapak Olmuş :)

8 Eylül 2010 Çarşamba


Oyumun rengi belli..
Siyaseti seviyorum. İçinde insan olan, empati olan, mücadele olan, yardım olan, gelişme olan, çalışma olan herşeyi seviyorum..Ülkemi, vatanımı, bayrağımı seviyorum.
Sanatın da siyasetten farkı yoktur aslında, onlar da halk için çalışır, gücünü halktan alır.
Ama bazıları ne için çalıştıklarını unutmuşlar..
Referanduma az bir zaman kaldı biliyorsunuz.
Oyumun rengi belli benim.
Atatürk'ün çağdaş, bağımsız, boyun eğmez, fikri hür vicdanı hür gençliğine yakışır bir cevap olacak...

Ağzında su damlacığı taşıyan Karıncaya sormuşlar; '' nereye gidiyorsun?'', '' yangını söndürmeye'', demiş. ''Bu bacaklarla zor'' demişler. Karınca; '' olsun, varamasam da o yolda ölürüm'' demiş..

;)


14 yorum:

Tatsız Çilek dedi ki...

Oylarımızın rengi aynı sanırım.:) Ama ben korkuyorum o kadar çok diğer renkten insan var ki dün haberleri izledim Romanlar,Fethullah Gülen ve sevenleri hepsi karşımızda (:

Elifin Terazisi dedi ki...

Karıncaların sayısı dünyadaki insan sayısından fazla, eminim bu ateş sönecek. Mutlu bayramlar dilerim:)

Mystery dedi ki...

süpermiş kapak :)) çok güzel yazmışsın.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

tatlışkom atatürkün izinden heryere giderim! ve oyumdan çekinmem asla hayır hayır hayır!:)
öptüm seni kocaman..

Atolyekedi dedi ki...

Lemandan çok etkilendim :)
Karıncanın hikayesine bittim, işte olay budur dedirtti.
Ramazan bayramını kutluyorum tatlım.

zey0zey dedi ki...

ne kadar güzel anlatmışsın =)

Ayshenur dedi ki...

ah cnmm ah!cok güsel yazmışsın ama bizim millet tın yani üzülerek kesin evet cıkacak die tahmin ediyorum..
ayrıca yazına eklemek istediğim şeyler var:
Aslında bu degişiklik paketinin de güzel maddeleri var ve pek cok insan bu yuzdende evet'e yöneliyor ama bunlar sadece yem yani!

Hadi öyle yapmayalım her maddeyi ayrı ayrı oylayalım buna niyeyse yanaşan yok!basbakan acıkca söylüyor bzı kararları veriyorz anayasa mahkemesinden dönüyor yeter bununla artık ugrasmak istemiyoruz diye:O ne günlere kaldık(!)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhabalar,çok güzel ifade etmişsin. Blogumu şifreliyorum artık. Takip etmek istersen mailini yorumlarla bırakabilirsin. Davet gönderirim. Yorumları yayınlamıyorum. Sevgiler.

cecilia dedi ki...

duyguseli; ben sonuç farklı da olsa şaşırmicam cnm ama benim düşüncem hiç değişmicek, tek kalsam da ;)

elifin terazisi; umarım bayram bayram tek temennim bu ;)

Mystery; Kapak niyetine yazdım bende, anlayana :)

hepsusluydum; çok teşekkür ederim, iyi bayramlar..:)

My Makeup Story; İşte Atatürk gençliği! Bende kocaman öptüm ;)

AtolyeKedi; lemanı seviyorum, boyun eğmeyen tek kale :) sağol cnm bende senin kutluyorum bayramını.

zey0zey; teşekkürler cnm umarım hala düşünme aşamasındaki olanlara etkili olabilmiştir.

Ayshenur; cnm dönülmez bir yola giriyoruz evet çıkarsa artık saltanatlarını resmen ilan edicekler..

Muhabbet Çiçeği; bıraktım mailimi cnm, sevgiler..

Esma Ercengiz dedi ki...

hikaye süpermiş...

Adsız dedi ki...

şimdide size kapak oldu ''evet'' leri görünce herhalde :D

cecilia dedi ki...

Adsız; adın yok senin haklısın ;

Piyasacılığa, özelleştirmeciliğe, gericiliğe, amerikancılığa, askeri, sivil, dinci her türlü vesayete "hayır" demeye devam... Biz sadece 12 Eylül'de değil, 13 Eylül'de de, 14 Eylül'de de, 15 Eylül'de de, 16 Eylül'de de ve daha sonrasında da hep "hayır" demeye devam edeceğiz...

Bu da sana ikinci kapak ;)

Yeşim dedi ki...

:( Bakalım önümüzdeki günler bize neler getirecek? Bu millet akıllanmayacak gibi görünüyor.

üzüm kuşu dedi ki...

canım yazı süper adsız arkadaşa verdiğin cevap kapak olsun çok üzgünüm ama Atatürk gençliği er yada geç kendini gösterecek biliyorum

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails