Ekonomik Far Bazı...

25 Eylül 2010 Cumartesi
İksirin adı; Arko Krem. Kendisi far bazı niyetine pek ala kullanılabilirmiş...

Bunu Makyaj Arşivim bloğunda görmüştüm. İlk gördüğüm andan beri aklımdaydı.
Denemeye karar verdim. Ve sonuç gerçekten inanılmaz.



Şu swatch işlerini doğru dürüst yapamıyorum. Ama 75 kuruşluk arko kremi alıp siz kendi gözünüzle deneyip farkı görebilirsiniz.(Çok az sürmeniz yeterli, ben cömert davranmışım).Farın rengini daha canlı gösteriyor, daha kolay dağıtabiliyorsunuz. Ve çok uzun süre kalıcılık sağlıyor.

Ben çıkarmasaydım deneme amaçlı yaptığım bu göz makyajı benimle sabaha uyanırdı..


15 yorum:

Adsız dedi ki...

yağlı ciltlerde farı kusturmaz mı?benm göz kapaklarım çok yağlıdır bir de bunu sürersem ne olur düşünemiyorum ama gene de deneyeceğimm

cecilia dedi ki...

gizemel;aslında makyaj arşivinin dediği gibi çok az sürülürse çok parlamada yapmaz kanatindeyim, ama tabi her cilt tipinde denemekte yarar var..:)

Demet:) dedi ki...

Ben neden makyaj yapmayı beceremiorum:S:SKendimi baya eksik hissediorum:P :S

cecilia dedi ki...

Demet:); eksik hissedilcek bişi yokki gözünde büyütme bu kadar, inan zor bişi değil, ben bile yaptım diyorsam sende yaparsın :)

Adsız dedi ki...

krem kullanmak, hele ki arko gibi yağlı krem kullanmak hiç aklıma gelmezdi, ama benim de göz kapaklarım yağlıdır, far hemen toplanıverir deneyeyim ben de en kısa zamanda paylaşırım :)

mavi dedi ki...

ceciliaaaaa bu yazını okudum okurken de kendime çok güldüm. Bi yandan kremi denemeyi düşünüyorum bi yandan da daha biraz önce yüzüme sürdüğüm minicik kremin yüzümü terletmesini siliyorum. Ama olsun örnekte gösterdiğin başarılı olmuş rengi göstermesi falan.Denemeye değer sanırım ;)

pelinuygun dedi ki...

gorunuste gercekten barız fara canlılık katmıs ama cecı sen yınede dıkkat et beyaz mınık baloncuklar yapmasın allah korusun...

Miss Sensible dedi ki...

Bu kremin böyle bir işe yarayacağı aklıma hiç gelmezdi :) Denemek lazım merak ettim şimdi :)

benden, bizden... dedi ki...

mutlaka deneyeceğim :)

tarih84 dedi ki...

yıllar önce arko krem sersinin klasik sanıp aldığım krem arko makyaj altı mı makyaj öncesimi ne çıktı.çok şaşırmıştım.makyaj öncesi yüzün hava alması için.aynı klasik tüpte açık hatta soluk yeşil renk görünümlü.birde onu denemelisin.migrostan almıştım belki hala vardır.

ANTİGONE dedi ki...

süper fikir, hemen deneyeceğim ;)

inanirsakolurbence dedi ki...

En kısa zamanda deniyorum:)

cecilia dedi ki...

nilcerene; umarım aynı sonucu alırsın cnm.

mavi; evet herkesin cildine uyarmı, aynı sonucu verirmi denemek lazım :)

pelinuygun; zaten sık kullanmaya gerek varmıki cnm işte gece makyajında daha canlı vekalıcı gözüksün diye olabilr, teşekkürler cnm ;)

Miss Sensible; valla kimin aklına gelirki, dene kesinlikle ;)

pohpohperisi; hadi bakalım :)

tarih84: böyle keşfedilmemiş ürünleri bulup gün yüzüne çıkarmak, insanlarla paylaşmak cennetlik durum valla dimi :)

Antigıne; sonuçları merak edicem bende ama :)

inanırsakolurbence; dene cnm :)

Yeşim dedi ki...

Kuzucuğum bu tavsiyen hayatımı kurtardı. Farım uçar gider hep hemen alıp deneyeceğim :)

cecilia dedi ki...

Yeşim; hadi bakalım ya sevindim ilginize cnm umarım istedğn gibi olur,mcx :*

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails