İksirin adı; Badem Yağı...

4 Eylül 2010 Cumartesi



Badem Yağının her derde deva olduğunu uzun süredir duyuyordum. İçerisinde bol miktarda E Vitamini, kalsiyum, magnezyum, potasyum ve fosfor barındıran bu sihirli iksir, genelde saç, kaş, kirpik için tercih ediliyor. Saçın yağ dengesini düzenleyip, dökülmeleri, kırılmaları önleyip, pırıltılı ve sağlıklı bir görünüm kazanmasını sağlıyor, kaş ve kirpiği dolgunlaştırıyor. Havaların soğumasıyla kışın daha çok ihtiyaç duyuklan bu onarıcı, yapıcı ürüne kozmetik dükkanların birinde rastgeldim. Markasına özel bir stand hazırlanmıştı. Her türlü bitkisel yağlar vardı. Ben tatlı badem yağını aldım çok da cüzi bi fiyata. Ama aktarlarda da satılıyor bildiğim kadarıyla.

Şimdiiii;

Saç, kaş, kirpik dolgunlaştırmasından başka gelelim badem yağının diğer faydalarına;


* Ellerinize masaj yapıp yumuşacık olmasını sağlayabilirsiniz..


* Bir çay kaşığı badem yağının içine katılan hindistan cevizi ile içildiğinde kabızlık önlenmiş oluyormuş..


* Benmari usulü eritilen kakao yağının içine eklenip karıştırılan badem yağı ile bronzlaştırıcı doğal bir yağ elde edebilirsiniz.

* Rugan ayakkabılarınız yüzeyine uygulayıp kırılmalarını önleyebilirsiniz..

* Rimellerimiz kuruduğunda badem yağı tam bir kurtarıcı oluyor, su koymak sakıncalı fakat badem yağı kirpiklere doğal olarak iyi geldiğinden kuruyan rimellerimize bikaç damla ilave edip kirpiklerimize sürebiliriz.
* Balla karıştırıp dondurduktan sonra dudak parlatıcısı niyetine kullanabilirsiniz.
Benim bildiklerim bunlar, ekleme yapmak isteyen buyursun lütfen sevinirim :)

12 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

Badem yağı almakla çok iyi yapmışsın benim hiç eksik etmediğim ürünlerden biridir.Aklıma geldikçe kaşlarıma,kirpiklerime ve ellerime sürerim.Bittikçe yenisini aldığım nadir ürünlerden biri, bu arada birde kayısı çekirdeği yağını hafif ıslattığın pamuğa sürüp tüm yüzünde gezdir çok iyi geliyor ama alerji yapması ihtimalina karşı ilk önce bileğinin içinde dene ne olur ne olmaz.

Stil Direktoru dedi ki...

Bak fena oldum anneannem hep sürerdi bana iyi olsun yine sürüsün bu arada kandilin mübarek olsun bebek

cecilia dedi ki...

kozmetikperisi; tavsiyelerini dinlicem cnm, evet geç bile kaldım bence, unutmadan ihmal etmeden kullanmak lazım sık sık :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ ; kıyamam kuzuma, iyi olucak gene sürecek sen merak etme dualrım seninle, cümlemizin mübarek olsun bebim..

Yeşim dedi ki...

Canım ne çok faydası varmış badem yağının. Almalı kış gelmeden. Kedir Gecen mübarek olsun tatlım. Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah.

Tatsız Çilek dedi ki...

Balla karıştırıp dondurduktan sonra dudak parlatıcısı niyetine kullanabilirsiniz.
Benim bildiklerim bunlar, ekleme yapmak isteyen buyursun lütfen sevinirim :)


uuu çok ilginçmiş bu

Mystery dedi ki...

ben bi tek tüylendirdiğini biliyodum ne çok faydası varmış

Adsız dedi ki...

kaşlarım için okadar kullandım ama bır işe yaramamasına rağmen hala kullanırım ısrarla :) hakkını yemeyim saçımda faydasını gördüm gerçekten güçlendiriyor ve besliyor :)

cecilia dedi ki...

Yeşim; al cnm kesinlikle dursun dolabında ;) sağol cnm senindee mucx :)

duyguseli; bende öle karşıladım ilk öğrendiğimde:)

Mystery; öyle kuzum öyle, mucize iksir diyorum ya:)

enk; evt olabilir cnm ben kaşlarıma sürersem yürüyen orman olurum heralde :) o yüzden kirpik ve saç için düşünüyorum..

Adsız dedi ki...

elimizi tüylendirmesin ele sürünce ??

cecilia dedi ki...

jsminny; bende düşündüm aslında ama sanırım tüylü bölgelerde çoğaltma yaratıyor, elde tüy olmadıkça sorun yok gibi, tabi umarım diyorum, denemek lazım :)

NephthyS dedi ki...

Bu markanın saç bakım yağını kullandım ben, tavsiye ederim çok güzeldi :)

üzüm kuşu dedi ki...

bende alim ya kel kalcam yakında:(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails