Yaptım gitti..

24 Eylül 2010 Cuma

Bu ilk zamanlardan kalan, hevesle yaptığım nazar boncuklu bileklik ve küpeler, şimdi çok kolay geldi gözüme ama o zaman pek bi sevinmiş beğenmiştim. Sunum nasıl :) Scrapbookingle uğraşırken böyle bi resim çıktı işte..
Bu arada bana bikaç güzel resim sitesi önerirseniz çok makbule geçer :)



İnanılmaz zevkli,
 inanılmaz oyalayıcı...zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum.
Şimdi bu yaptıklarım çok amatör geliyor gözüme..
daha güzel daha cici şeyler yapmak istiyorum ve hediye etmek istiyorum sevdiklerime, bol malzeme almam lazım...
:)


Annem Bandırmadaydı bi hafta kardeşimin yanında.
Yarın dönecek neysekii...
Ya şu ev kadınlığı cidden zor şey.
Ben evliliği bir kez hatta birkaç kez dahamı düşünsem ne :P :)



Yumurtalı ekmekli sabah kahvaltılarına ayrı bi bayılıyorumm...

Ve karışık kızartma. Patlıcan, biber, domates...ımm lezizz :)



Hafta içi oldukça rutin geçiyor bu aralar . Malum yaz da bitti, son demleri güneşe dair. İş çıkışında hava serin ve kapalı oluyor. Bişey yapası da gelmiyor insanın. İş-ev ev-iş . Bulaşık makinasına koy çıkar, masayı hazırla topla, mutfağı cifle. Sadece bu kadarı bile bana fazla geldi. Helal olsun hem çalışan hem evli kadına :)

O yüzden haftasonlrını iple çekiyorum.

O yüzden Cuma favori günüm :)

6 yorum:

Mystery dedi ki...

ne güzel yapmışın yumurtalı ekmekleri kızzz ağzım sulandı :)))

cecilia dedi ki...

sen gel sana da yaparım böbeeimm :)
mersii :*

eylul_enise dedi ki...

valla bi ara ben de takı çok yapıyodum ama şimdi boş zamanlarımda uyuyorum ihi ihi :)))cuma günlerin şahı tabi kiii

cecilia dedi ki...

thalescim uyu tabiki sen en doğru olanı yapıyorsun, sana ve bebişe sağlıklar günler diliyorum cnm, :*

eylul_enise dedi ki...

çok saol canım inşallah öyle olur

Yeşim dedi ki...

Kuzum ne güzel ciciler yapmışsın ellerine sağlık. Daha güzellerini de yaparsın sen. Bu yemek işini de iyi kıvırıyorsun bu arada kendine haksızlık etme :) neffis görünüyorlar. Evlilik konusunda bişey diyemiyorum çünkü hem çalışıp hem ev işleri çok yoruyor insanı. Bu evlendiğin kişiye göre değişir. Bence Serhat senin yorulmaman için mutlaka yardımcı olur ;) öperim kuzumu :****

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails