Sevince "Yine" Kızınca "Gene" oluyor bende :)

5 Eylül 2010 Pazar

Gene bir pazartesi. Gene bir iş günü. Gene bir toplantı günü...
"Yine" değil yalnız "gene".. :)
Ofiste iftar yemeği de var akşama.
İftariyelikten zeytinyağlısından kadar detay çok bu tür organizasyonlarda.
E bizim yönetici de panik atak olduğu için en ufak bi aksilik olmamalı...
Gene bi stres..
Neysee..

Hani bayrama da az kaldı, içimizi ferah tutuyoruz..Tatlı düşünüyoruz..

Tanıştırayım bu da benim dağınık masam, yazdan kalma..
:)

10 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Dağınıklık yaşanmışlık demektir götürrr hacı :)

Yeşim dedi ki...

Dağınık masa buysa sen bi de benim masamı gör diyorum :)

cecilia dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ doğru söz hacımm, götürmem mi? :)

cecilia dedi ki...

Yeşim: haksızlıkmı ediyorum kendime diosun görmek isterimm kuzum :)

Aslı dedi ki...

Mmmm canım dondurma ve su çekti! İftar olsun artıkkk...

aşgaane dedi ki...

o magnum orda dururken masanın dağınıklığına dikkat etmedim bile:) algıda seçicilik bu olsa gerek:)

Mystery dedi ki...

çok da dağınık sayılmaz canııımm :))

STYLE M dedi ki...

edaya katiliyorum daginiklik yasanmislik ifadesidir her zaman toplu olunmaz ki dimi ;)
bayram geliyor umarim stress sebebi neyse gider
sevgiler

cecilia dedi ki...

Aslı; özür dilerim :(

hayat guzel; aslında resmin ana teması o sankii :)

Mystery; Ya ben çok düzenliyim demekki normalde :P

STYLE M; evet haklısınız, arada dağıtmak lazım, gelir gider bende öyle,çok teşekkürlerr :)

Aslı dedi ki...

Sorun değil canım, bir sürahi su içtim, canım şuanda ne bir damla su ne de dondurma istiyor:))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails