Küçüğüm daha çok küçüğüm...

1 Ekim 2010 Cuma

...Yaş 70'e gelse bile, hayat daha bitmemiş, sen mi biteceksin ? çekeceksen bile bayrağı, yaşadım ulan dibine kadar, diyemiyecek misin...

demiş şair..

Çocuk ruhumdan ödün vermiyorum hiç.
Ama böyle sosyal hayatta, insan ilişkilerinde hani yanlış diye tabir ettiğimiz çocuksu davranışlardan, hayatı zehreden şekilde değil. Olgunum gerektiği yerde, lüzumsuz triplere girmiyorum. Büyüdüğümü hissediyorum ama acele etmiyorum, yavaş yavaş sindire sindire...

Hala içimde o küçük kız çocuğu; öyle saf öyle temiz..
inanıyorum, seviyorum, güveniyorum, hiç kötü düşünmüyorum...
Hayatı öğreniyorum ama düş kurmayı bırakmıyorum..
Güneşin uzunlu kısalı çizgileri var hala benim resmimde..
elmalar var ağaçlarda ve yerlerde çiçekler rengarenk..
Çalan kapıya hep koşacağım babam geldi, annem geldii, birileri geldi diyerek..
heyecanla, ümitle..
O çocuk bende hiç eskimeyecek..
Çünkü onu hissetmeyi, ona söz  geçirmeye çalışmayı bile seviyorum..
Ona "yapma kızım" demeyi..
Onu tanıyorum..
O benim kızım..
Hiç olmasa bile..
Ona şımarıyorumm...
:)

6 yorum:

C3Moi dedi ki...

sevgilinin bebeği :)

Yeşim dedi ki...

Hep böyle kal tatlım. İçindeki çocuk hiç büyümesin :)

cecilia dedi ki...

C3Moi; öyle olur muhakak bi taraf çocuk olur bazen bi taraf anne baba :)

Yeşim; sağol cnmcım, büyütmicem hiç kalicak öyle :)

Mystery dedi ki...

ne güzel yazmışsın kızz, sen bizim de bebeğimizsiiiin :))

cecilia dedi ki...

Mystery; cnm benim bazen içimde kelimeler coşuyor, yazmak en güzel bişeyy :) bebeinizimm :*

üzüm kuşu dedi ki...

canım şair ne güzel söylemiş, içindeki çocuktan bende de var ama ben genelde susturuyorum:) oyuncaklarda pek sevimli buarada:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails