Yine Bana Hasret Yine Bana Hüsran Var, Yine Bana Soğuk Günler Düştü...

13 Ekim 2010 Çarşamba

Kış mevsiminden nefret ediyorum ben :(
Şuan da sonbahardan çok kışı yaşıyoruz takdir edersiniz ki..Ben yazın gidişine alışamadım daha, ellerim buz, burnum kıpkırmızı isyanlardayım. Mümkünse kış uykusuna dalıp 6 ay uyumak, canım yazım gelince uyanmak ve hayata karışmak istiyorum.

Yağmurlu ve soğuk günlerde beni bi nebze mutlu etsin diye resimdeki şişe şemsiyeyi almıştım. Sepeteindir sitesinde görünce sipariş vermiştim bikaç hafta önce bu Deco Umbrellayı, biçok sitede de mevcut sanırım. Ama çok memnun kalmadım. Şişesine koyup çıkarmak hiç pratik değil bikere özelliğini burdan yitiriyor. Şekil şema modern, şık ama bana çok sağlam gelmedi, iki sarsıntılı rüzgarla kırılıp gider kanaatindeyim.O gün gelene kadar "Üsküdara gideriken aldıda bir yağmur" tadında dolaşıcam bu pembiş arkadaşla. Beni korusun bakalım yağmurdan, soğuktan, kardan...püff :S


Kış modu tırnaklarıma rahatlıkla ulaştı ama bakınızz :) Koyu renklere yöneldim ki koyu ojeleri hep sevmişimdir..Bu patlıcan moru ojemi çok seviyorum, hem sürüşü hem duruşu güzel, bu kara kışa renk katacağız ikimiz..;)


Anlamsız bir paradoks dimi :)
Polyannalıkta son nokta da diyebiliriz...
Ama gerçekten mutlu bir günün akşamında çekilmiş kıştan kalma bir resimdi bu..

Son bin yılın en acımasız en soğuk kışı geliyormuş..
Gardımı almam lazım..!

20 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

yaa öle deme ama ya yağmurda güzel hiçdeğilse terlemiyosun şıp şıp makyajın akana kadar:) azcık üşüyosun bide saçlarının fönü nemden bozuluyo ama genede güzel yani:))

Mystery dedi ki...

ankarada da bi buz bi yağmurdan dolayı sıcak hava altüst etti beni. naapcaz bilemedim bu havalarla. bi de 1000yılın en soğuk kışı olayını duydum ben de, ağzım açık kaldı. ölebiliriz soğuktan :))

Mia Wallace dedi ki...

fotoğraflar çok güzel!

cecilia dedi ki...

My Makeup Story; yok cnm ya valla terlemeye razıyım ben inan :)

Mystery: valla düşünsene bu daha hiçbişi, ölmesek bile sürüncez hastalıklardan, :s

Mia Wallace: teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

ahh aynen cnm aynen en sinir olduğum şey de saçları fönle pür makyajı bas surata çık dışarı hoppp bi rüzgar vursun saçlar şekilbeti yitirsin göze de mutlaka girer bi toz parçası çıkarim derken dayak makyajına döner o özenilmiş makyaj ama resimler bu kışa dair kötü çağırışımlarımı bir nebze olsun yumuşattı ojene bayıldımm:)

Adsız dedi ki...

ayy canim sen yine trdesin biz napcam gecen yil eksi onbesten yukari cikmayan hava bu yil dahada beter olcakmis sukret haline bizlerini duusnup :)) bende kisi sevmiyorum yazin civil civil olmasina bayiliyorum ama kis olmuskende kuru ayaz olmasin bari kar yagsin demi :)) ojenin rengi hos semsiyenin kibarligi desen öyle kutusunda durdugu icin alabilirim :))
gule gule kullan..

Adsız dedi ki...

Hihahoytt şemsiyecik çook tatlı güle güle kullan balımm aa bu arada mimlendin^-^

http://nahaperfectday.blogspot.com/2010/10/hayrr-gene-mimlendim-yauuuvv-mihihihi.html

Ayshenur dedi ki...

püf bu cok soguk olacgı hbri bile beni mutsuz edio hemde n erken bi kış bu yaa ben yaz olmasada bahara bile razıyım..şimdidendonuyorum yaa:S ayrıca resimlerinde pek tatlı cnm bnm;)

Adsız dedi ki...

canım ya bu yıl ne yaz güzel gecti sıcaktan bunalttı bizleri ne de kıs güzel gececeğe benziyor. zaten baharı artık unuttum bahar gelmeden kara kışa girdik =) Allah sonumuzu hayretsin.. ben de bu semsiyelerden aldım daha yazını okumadan aman dedim iki seferde gidiyor baktım ki sen de yazmıssın , canım bunlar görsel amaclı sağlamlıktan uzak semsiyeler. dediğin gibi bikac sefer kullanılıyor. bu arada ellerin harika maşallah =)

Leah dedi ki...

Ben de hep ilkbaharda olmak istiyorum. Ne çok sıcak ne de çok soğuk.
Ama bu sene öyle bi yaşadık ki 6 ay yaz 6 ay kış olacağa benziyor. Nerde bu sonbahar üleyn! :(

Bu arada tırnakların ne kadar düzgün ve uzun yahu, çokoş! :) Sen koyu renk diye padılcan moru sürmüşün, ben direkt karalar bağladım bebeyim, kapkara sürdüm ojelerimi hahahah :D

Kürksever dedi ki...

Son kare çok hoş! Boynundaki şalın renkleri yeter soğuk kışı ısıtmaya! Tabii sıcacık bir örgü kazak, derisi ışıl ışıl parlayan çizmeler ve belki bir kürk yelek destek olursa hiç fena olmaz yani:)

nihalasli dedi ki...

Ben de nasil usuyen bir tipimdir o yuzden korkuyorum cok soguktan.Ama bir o kadar sikintili biriyimdir cok sicaktan da kacarim.
Umarim bu kis bizim icin pek cetin olmaz;)

ŞIKELLA dedi ki...

ben pek üşümem canım
kışın boğazlı kazak falan pek giymem
ince giyinirim
şu anda işe yeni geldim
bloguna bakıyım dedim
hava yağmurlu
500 t otobüsüne bindim
otobüs tıklım tıklım
dışarısı buz
ama ben terledim
camlar kapalı idi.
onca insan
zor bir yorculuktu

Yeşim dedi ki...

Bu yaz o kadar terledim ki tatlım. Kendime söz verdim üşüyorum diye şikayet etmeyeceğime dair :) Soğuk iyidir kuzum giyinirsin olur biter. Ama ne olur bi daha bu yaz olduğu gibi sıcak olmasın :)

Vahide dedi ki...

ayy bende hic sevmiyorum kis aylarini..ama ne yapacaksin iste allahin emri.. hele burda bu sene cok sicak oldu.. yandik valla.. Ki$i nasil olur hic düsünmek bile istemiyorum...

zey0zey dedi ki...

yaz daha berbat ya heryer sıcak her yer yapış yapış terlemek ayılmak bayılmak oof of

Stil Direktoru dedi ki...

o yüzden ayda yılda bir fön çektiririm bebem, cicileri de mutlu günlerde kullan canım

SvGLove dedi ki...

Ne güzel tırnakların var Cecilia'cım:)Tam lale:)

lately dedi ki...

Post girmiyorsun birkaç gündür. Meraklandım doğrusu... İnşallah hava şartlarına yenilip hasta olmamamışsındır.... :)))

cecilia dedi ki...

Benden Bişeyler: Sorma ya süs püs bile düşünemiyorum dışarı çıkarken artık sıcak olim yeter diorum, püff daha çok özlerim ben yazı :( güzel sözlerin için teşekkürlerr..:)

enk: halime şükretmem lazım haklısın cnm ben orda napardım bilmiyorum, teşekkürler cnm beğenmene sevindim..

NahaPerfectDay: Sağol bebişimm şimdi bakıcam mime kusura bakma :*

Ayshenur; sende çok tatlısın cnm, teşekkürler..:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan: aynen cnm hakkımızda hayırlısı, ayrıca teşekkür ederim beğenmene sevindim :*

Leah, siyahda severim ama çıkarırken karnıma ağrılar girio :)sanırım resimde biraz öyle çıkmış o kadar da güzel diil leahcim ama mutlu etti iltifatlrnz beni, öptümm :*

Coşkun Hürsel: teşekkür ederim..

nihalaslı: küresel ısınmanın sonuçları bunlar, ne yazı yaz gibi ne kışı kış gibi yaşioruz, bi ayarı olsa klima gibi ama yok işte hakkımızda hayırlısı :)

ŞIKELLA; ne güzeel, bende o üşümeyenlerden olsam keşke, çok sıkı giyinmek istemiyorum açıkçası cnm :(

Yeşim; tatlım sıcaktan bende bunaldım bu yaz bunalmammı bu kadar sıcak olmasın elbet ama yinede yaz olsun :$

Deli Dolu Hayat; doğru doğanın kanunu, çekicez mecburen :)

zey0zey: ya orası da öyle tabi ama napim o haliyle kabul ettim sevdim ben onu :)

: ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ haklısın edimm, çok sağol :*

SvGLove; cnm çok teşekkür ederimm, iştee lalemsi :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails