Uğurlama...

2 Ekim 2010 Cumartesi

İş arkadaşım Çebo'ya  veda ettik dün. Master yapmak için okul-iş arasında kalıp ve sonuçta tabiki okulu tercih etti...çok değil 6 aydır beraber çalışıyorduk. Ama sevmiş, alışmıştım. O kadar rahat, o kadar samimi ve içtendi ki, anlaşıyordum, yaş farkı da olmadığından böyle şeyler önemlidir işyerlerinde gerçekten dost olabilmek az rastlanır bir durumdur..Öyle ki bi ara bahsettiğim o cadı yönetici bile samimi olmamızı kıskanıyor ve bunu dile getirmekten hiç çekinmiyordu. Böyle kötü niyetli, fesat, arıza bi kalp olamaz..Zaten neden hep iyiler veda eder ki, keşke onun yerine o kadın gitseydii diyebliyorumm..
Doğumgünü de aynı gündü, onu da kutlamış olduk bu sayede, pasta kestik ofiste, süpriz oldu. Ben tuhaf..
Vedalara dayanamam işte...
:(

7 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

cnm benım. iş dıısnda devam eder inş bu dostluk

Mystery dedi ki...

ayy evet ben de sevmem böyle ayrılıkları bilmemneleri. iş dışında görüşürsünüz gerçi ama iş yerindeki gibi olmaz.

Adsız dedi ki...

Aynen bende vedalara hiç dayanamıyorum ya çok üzüldüm bak şimdi:(:( daha nice güzel dostluklara tatlım(:

.........n........ dedi ki...

vedalar hep hüzünlü olur cecilia. Üzülme sen

cecilia dedi ki...

pemb€sinti♥ ; öyle tabiki iletişimi koparmicaz cnm :)

MysterY; tabi cnm işyerindeki gibi olmicak ama belkide daha sağlam temelli olur, işyerinin ortamı gergin ve resmi oluyor biyrde.

Nahaperfectday: sağol cnm vedalar temelli olmasın yeterki, dünyanın biyerinde yaşiosa kavuşma imknı vr demektr ;)

neslinnce; evet öyle ama düzen bu malesef birileri gider birileri kalır...teşekkür ederim:)

Miniature dedi ki...

Vidaları mən də sevmirəm :( Hətta,nifrət edirəm belə deyə bilərəm :((.

Amma,istərsəniz əlbətəə,əlaqələr əvvəlkindən daha güclü olar ;)

Yeşim dedi ki...

Vedaları ben de sevmem. Hep düşünmüşümdür gitmek mi zor, kalmak mı? Böyle bir şarkı vardı di mi?

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails