Bugün Cuma Geç Yatın Çocuklar...:)

22 Ekim 2010 Cuma
İzleyelim en güzel dizileri..
Çünkü yarın günlerden Cumartesi..
Üzmeyin bugün hiç kendinizi...

:)

Barış Manço'nun efsaneleşmiş "bugün bayram" şarkısına "bugün cuma" düzenlemesi yaptım.Nasıl olmuş, beğendiniz mi? :)

Çünkü çok sevindirikim, mutluyum..
2 gün tatil..Ne iş, ne bişi düşünmek istemiyorum..Siz de öyle yapın..
Haftasonunu kendinize ve sevdiklerinize ayırın..

Aşağıda verilen hikayede olduğu gibi bugün "Bardağı Yere Bırakın"..






BARDAĞI YERE BIRAKIN BUGÜN DÜŞSÜN !



Profesör elinde içi dolu bir bardak tutarak dersine başladı

Herkesin göreceği bir... şekilde tutuyordu ve ardından sordu :


“Bu bardağın ağırlığı sizce ne kadardır?”



'50gm!' .... '100gm!' .....'125gm'

..diye öğrenceiler yanıtladı.

Bardağı tartmadıkça gerçekten ben de bilemem,” dedi profesör, “ama, benim sorum şu ki :

Bu bardağı böyle birkaç dakikalığına tutsaydım ne olurdu?”

‘Hiçbirşey' …..diye yanıtladı öğrenciler
Tamam peki 1 saat boyunca tutsaydım ne olurdu?' diye sordu profesör bu kez…

Kolunuz ağrımaya başlardı efendim' diye öğrencilerden biri yanıtladı

Haklısın, peki şimdi ben 1 gün boyunca tutsam ne olurdu?”

“Kolunuz iyice ağrır, kas spazmı & batar vs gibi sorunlar yaşardınız ve hastaneye gitmek zorunda kalırdınız!”
….. tüm öğrenciler çeşitli yorumlar yaptı ve gülüştüler
“Çok iyi.
Peki tüm bu sorunlar olurken bardağın ağırlığında bir değişme olur muydu?”
Diye sordu profesör.

‘Hayır‘…. Diye yanıtladı herkes

Peki o zaman kolun ağrımasına ve kas spazmına neden olan neydi?”

Öğrenciler bulmaca çözermişçesine düşünmeye başladılar.



“Acıdan ve ağrıdan kurtulmak için ne yapmam gerekir bu durumda?”diye tekrar profesör sorar

“Bardağı bırakın düşsün!” diye öğrencilerden biri yanıt verir

“Kesinlikle!”der profesör.

Hayatın problemleri de böyle birşeydir.

Onları kafanda birkaç dakika tutarsın & Bir sorun yokmuş gibi görünür.

Uzun bir süre düşünürsün & Başınız ağrımaya başlar


Daha uzun düşünün & Artık seni bitirmeye ve hiçbir şey yapamamana neden olur.


Hayatınızdaki mücadeleleri ve problemleri düşünmek önemlidir,


Fakat DAHA ÖNEMLİSİ onları her günün sonunda, uyumadan önce yere bırakmaktır (bardak gibi).

Bu şekilde strese girmez, ve her gün taze bir beyin ile uyanır ve her konuyla ve yolunuza çıkan her mücadele ile başa çıkabilecek güçte olursunuz!


Bu yüzden bugün ofisten ayrıldığınızda,

Sevdiklerinize şunu hatırlatın :

Bardağı yere bırakın bugün düşsün...

Bu da cuma şarkımız..:)

11 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

birine mesaj vermek isterken örnek çok kullanırım:)

bu prosfesrde tıpkı benim gbi örnekciymiş ama benim bi hatam var:Suygulamıyorum:(

.........n........ dedi ki...

Ahh cecilia. Şu cumartesi çalışmacası o kadar sinirimi bozuyor ki bardağı değil şirketi bırakacağım o düşecek.peh

mavi dedi ki...

:) şarkı süperr :)))

cecilia dedi ki...

pofiş♥ ; Tatlım zaman zaman bu yazılar karşımıza çıkıyor, okuyor beğeniyoruz ama çoğumuz uygulayamıyoruz uygulamamakta direniyoruz, ama alıştırmak lazım bünyeyi poizitif düşünceye..

neslinnce; ahh cnm benim zor olduğunu tahmin edebiliyorum, ama bi amacın hedefin olsun ozaman daha keyifli daha anlamlı geçer zaman..

mavi: benimde içimi kıpır kıpır yapıyorr :)

oyumben dedi ki...

Bardağı ele hiç almamak daha güzel. Oh. ( Gülümser, mutludur...)

Judy Abbott dedi ki...

ahahaha şarkına bayıldım:) cuma gecesi geç yatmak insana haftasonun başladığını hissettiriyor ya , uykum gelse de inadına oturuyorum:)

Joey Potter dedi ki...

Şimdiki çocuklar C.tesi Pazarda dershane vs gidiyor. Yazıııkk. Güzel bir hikaye problemleri yere bırak en azından bir süreliğine :D İyi pazarlar.

Mystery dedi ki...

eveetttt biliyodum bu hikayeyi beenn, süper gerçekten :))

Bayram Kombesi dedi ki...

ne guzel iki gun tatil kulaga cok hos geliyor ama yok bizde guzelim yaaaa. Sen cikart keyfini. Guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile, sevgiler.

gül dedi ki...

Cecilia hanım.ne güzel yazmişsınız ellerınız dert görmesın emi.bardagı yere bırak. ah bir bıraka bılsem ah.ne güzel olurdu çok hassasım her şeye takılıp kalıyorum nası kurtulurum bu hassaslıktan bilemiyorumya.dun eşım espırı olur diye söyledıyı şeye hunkur hunkur agladım çok komiyim ya yazık söyledıyınede bin pişman oldu.işte beni aglatan karganın hikayesi. bir karga cevizi nerden getiriyorsa agacın tepesınde aşagı atıp kırp inip yıyormuş bunlarda kargaya şaka yapalım demişler karganın atıp kırdıgı cevizi koşup almiş yemişler. esi. karaga öyle baka kalmiş bunlara. sonrada uçup gitmiş bidahada gelmemiş.hayırlı günler.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

güzel hikayeydi :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails