Kırmızılar bana kardeş..:)

25 Ekim 2010 Pazartesi
Haftasonu bizim kızlarla buluşmaya giderken..


Kırmızı pantalon Mangodan..Starcity Outletten 15TL.hey la la :)




Kırmızı çantam..Bakırköy pasajlarından birinden indirimden 20 liraya kaptım..
Aslında sevgili büyük etken oldu kapmamda, çok beğendi, ben kararsız kalmıştım. Ama iyiki de almışım, görüntüsü, kalitesi, kullanımı, şıklığı, içi, dışı baktıkça yeniden yeniden cezbediyor beni, tam isteyebileceğim bi çantaydı..


Ve uğur böceğii parmağımdaa :) Denedim sonunda..ama çok kalın oldu fırçamın azizliğine uğradım ama nail art ojelerle gayet yapılası bi model, herkes kolayca yapabilir :) Güzel oje sürmesini beceremiyorum, kabul, nasıl da taşırmışımm böö :)




Herkese mutlu, huzurlu haftalarr... (:

31 yorum:

French Oje dedi ki...

çantanı ben de çok sevdim ayrıca uğur böceği biraz fazla yemek yemiş diyelim bence gayet başarılı=)

cecilia dedi ki...

French Oje; hehe evet tombiş uğur böceği :) teşekkür ederim frenchcim beğenmene sevindim ;)

L@febesi dedi ki...

Sana kırmızı çok yakışıyor :) Çok yakışmış pantalon,çantan da harika,uğurböceğine laf yok :))

L@febesi dedi ki...

Sana kırmızı çok yakışıyor :) Çok yakışmış pantalon,çantan da harika,uğurböceğine laf yok :))

cecilia dedi ki...

L@febesi; çok teşekkür ederim kuzumm, şımartıyosun beni :) hihi :*

mavi dedi ki...

cnmmmm, ellerin çok güzel yaa maşallah

:)

miss orange dedi ki...

ah uğur böceğine bayıldım bende denemeliyim kesinlikle=)

cecilia dedi ki...

mavi: teşekkür ederim mavişim o senin güzelliin :*

miss orange: dene tabiki, sonra bizimle paylaş :)

Adsız dedi ki...

Aaa uğur böceğiii tırnakk:):) Çok güzel olmuşş bende geçen gün pembe sarısını yaptım^^ Kırmızıyla gri çok uyumluymuş çok yakışmış:) Yeni cicişlerinide güle güle kullan beybi:))))

inanirsakolurbence dedi ki...

Ya ben Starcity Mango'da pek bişey bulamıyorum nedense ya çok büyük beklentilerle gidiyorum:)Haftaya gene göz atayım bari güle güle kullan canım çok yakışmış.

lately dedi ki...

Uğur böceklerini bende çok sewiyorum... çok şeker hayvanlar, bende yapıcam tırnağıma çok özendim valla.... bende de var bir kırmızı pantalon ama nedense bir türlü cesaret edemedim giymeye daha doğrusu nasıl kombinleyip giyeceğime... senden kopya çekebilirim sanırım bende gri kullanıp giyebilirm... ÇÜNKÜ ÇOK GÜZEL OLMUŞŞŞŞŞŞŞ.... :))

nihalasli dedi ki...

Cantan cok guzelmis gercekten fiyatindan daha pahali gosteriyor;)gule gule kullancanim

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hayırlı olsun yenilerin cnm... iyi günlerde kullan inş.

eylul_enise dedi ki...

ben de biliyorsun kırmızı hastasıyım bayıldım çantanaaaa sana da kırmızı yakışıyo zaten ojelerini sevsinler senin :))

Mystery dedi ki...

neler çıkıyo senden böyle yaa uğurböceği yapmış kızz :)) başarılarının devamını diliyorum, hayretle izliyorum :)))

cecilia dedi ki...

NahaPerfectDay; beybicim teşekkür ederim cnm beğenmene sevindim :)

inanirsakolurbence; ara ara oluyo sanırım, bana da çok güzel ürünler var gibi geldi cnm tekrar bak istersen ;)

lately; kırmızıyla bişi kombinlenmez gibi geliyor ama siyah, beyaz, lacivert renklerdeki bluzlar, gömlekler, trikolarla gayet güzel kombinleniyor, teşekkürler tatlım ;)

nihalasli; evet cnm öyle çok sağol ;)

♥pemb€sinti♥; daha güzelleri senin olsun cnm teşekkürler..

thales: çok çok teşekkür ederim tatlım kırmızısız olmaz :)

Mystery; yok cnm bu benim fikrim değil bende resimlerde görmüştüm, ama yinede teşek :)

zey0zey dedi ki...

çanta harikamsı bi şey ya =)

tarih84 dedi ki...

çanta bu aralara aradığım, istediğimin aynısı resmen oyyy

modafobik dedi ki...

Çantaa + pantolon = mükemmel uyum
Ha bide ojee varr, daha ne olsuuun? :)

aşgaane dedi ki...

esmerlere çok yakışıyo kırmızı:) yine çok cicisin:) bide canım seni ödülünü almak üzere bloguma bekliyorum:)

Stil Direktoru dedi ki...

hihi yerim seni bunu ayak parmaklarına yap balım yazın ben yapıyorum herkeşler gülerek bakıyor :)

rosein dedi ki...

:D süper olmuş tatlım. nail artlarla benekleri fazla oluyo, çok farkı yok yani. geçen hafta ben de bir çanta aldım deli kırmızı ama neyle takacağıma hala karar veremedim duruyo öyle. ayakkabını ne renk giymiştin cecicim?

Joey Potter dedi ki...

Güzel olmuş canım uğur böceği. Bir daha yaparsan daha güzel olur. :) Bu arada tarafımdan mimlendin.

üzüm kuşu dedi ki...

ne cici o uğur böcüğün ölee ::) kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun dimi:) mimin var canımcım ben de hadi gel de al:)

MeLLy dedi ki...

Uğur böceği çooo şirin olmuş kii bencesine... :D

SvGLove dedi ki...

Çantaya bayıldım Cecilia'cım! Tek kelimeyle harika! Kırmızı, taba, kaliteli görünüm:) Hepsi bi yerde gibi!

cecilia dedi ki...

zey0zey; çanta kombinin asssolisti oldu zeycim teşekkürler ;)

tarih84; şekerim benim içinde öyle oldu valla ya umarım sen daha iyilerini bulursun cnmm..

Modafobik: Çok mutlu oldum beğenmenize, yorumun için teşekkürlerrr, sevgiler..

hayat güzel; o senin ciciliğin, çok teşekkür ederim cnm ödül için de, sevgiler..;)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ ; aa çok iyi fikir prensesimm, öptümm kocamann :*

roseincim; teşekkür ederim cnm evet benekcikler az ve kocaman oldu benimkinde :) tatlım ayakkabılarım siyah spor ayakkabıydı.Pek göze batmıyodu yani :)

Joeycim; mim için teşekkürler, evet bidakine güsel olur bencede ;)

cemre: cnm benim mim için teşekkür ederim yorumun için de, sensin cici! :) ;)

MeLLy: ayyş çok teşekkürlerr :)

SvGLove; evet cnm bende ayıla bayıla takıyorum aynı fikire kapıldım görür görmez, çoook teşekkürlerr :*

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

kırmızı bu senenin rengi sana da çok yakışmış http://stilsahibibayanlar.blogspot.com/

Yeşim dedi ki...

Çok yakışmış kırmızılar sana tatlım. Güzel günlerde kullan hepsini :) Parmağındaki tombiş uğur böcüğünü yirim senin :) Uğurun bol olsun kuzum...

A m o n r a dedi ki...

ojedeki uğur böceği figürüne bittim süper olmuş

Your style is your signature dedi ki...

bu çantanın sütlü kahve olanını ben de 25 tl'ye aldım ve şu anda en çok kullandığım çanta haline geldi :) yumuşak dokusu, rengi, modeli hepsine bayılıyorum! laciverti de harıka duruyor belkı onu da alırım . kırmızısını görmemiştim ama o da çok şekermiş :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails