Zaman Geçerken...

21 Ekim 2010 Perşembe
...nasil oluyor vakit bir turlu gecmezken yillar hayatlar geciyor..




Zaman ne hızlı geçiyor öyle değil mi?
Ben doğalı çeyrek asır olmak üzere...
Oysa ojeyi dudağına süren 5 yaşındaki küçük kızı dün gibi hatırlıyorum..
Neler sığdırdım bu zamana, neler yaşadım..
Kimler oldu hayatımda kimlerle tanıştım..
Kaç şehir gördüm, kaç okul bitirdim..
Ve ne acılar ne mutluluklar..
Heyecanlar, korkular..
Hatırlayınca hala aynı tadı veren anılar...
İyi ki fotoğraf çekmişim diyorum, fotoğraf çekmeyi bu kadar seviyorum..
Hafızam yanılsa da onlar yardımcı oluyor bazen hatırlamaya..
Çok olmuş çook..
Büyüdüm, yaşlandım ama
Neyse ki daha yolun yarısında, şairin dediği o yerde değilim..
35imde kimbilir ne durumda olucam merak ediyorum..
Seviyorum yaşamayı...
Herşeye rağmen hayat güzel diyebiliyorum...

12 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Ellerin ne kadar güzelll cecillacım!

cecilia dedi ki...

Mia Wallace; teşekkürler cnm tenimin aksine ellerim biraz daha beyazdır, severim bende bu halini :)

lately dedi ki...

Sanırım geçmişi değerlendirince daha iyi anlıyoruz, geleceği nasıl yaşacağımızı....

cecilia dedi ki...

lately; evet geçmişini bilmeyen geleceğinide bilemez diye bir söz var ve geçmişten çıkarılacak dersler var, ama yeni umutlar da olmalı..biraz da pembe gözlüklerle bakmalı geleceğe..:)

Betül Özbir dedi ki...

gerçekten öyle su gibi akıyor malesef:)

modda twin dedi ki...

aayy harika ojeyi dudaga suren kız :))

Vahide dedi ki...

Zaman su gibi akip gidiyor ve ne yazikki durduramiyoruz.. Ömür bitiyor ya.. Keske bi dügme olsada istedigimiz zaman basip durdurabilsek zamani...

aşgaane dedi ki...

senden sadece 1yaş büyüğüm ve inan aynı ruh hali içindeyim...postunda kendimi okudum sanki:) sahi neden bu kadar hızlı geçiyo zaman? sanırım çocukluğumuz çok güzeldi ama geleceğimizin aynı derece güzel olacağına emin olamadığımız için geçmişi özlemle anıyor ve zaman hızlı geçiyor diye isyan ediyoruz... senin de dediğin gibi herşeye rağmen hayat güzel:)

Adsız dedi ki...

Ellerin çok güzelmiş maşallah canımm:):) Bende 19 oldum, 18 bitince bi garip oldum her yıl başka şeyler katıyor insana ama evet hayat herşeye rağmen yaşamaya değer:):):)))

Ayshenur dedi ki...

dur daha kuzucum daha allah ömür verirse neler yasıcaz ama dediğin gibi düşünüyorumda bunları bnmi yasadım ciden die sasrıyorum:O

cecilia dedi ki...

Betül Özbir; evet özellikle güzel geçen zamanalr daha çabuk tükeniyor..

modda twin; hehe evet o junior cecii :)

Deli Dolu Hayat; keşkeee, yada bir zaman makinası icat etseler ne iyi olurdu..

hayat güzel; aynı şeyleri düşünmemiz, hissetmemiz sevindirici, sanırım çoğu insan böyle düşünüyo, herşeye rağmen yaşıyoruz, nefes alıyorsak umut var demektir :)

NahaPerfectDay; aman da minnak tavşanım benim, pek küçük geliyosun gözüme şimdi, daha neler yaşican ohoooo :)

Ayshenur; evet tatlım daha gidecek çok yolumuz var, görecek güzel günler...:)

Mystery dedi ki...

ojeyi dudağına sürrmüüşşş :))) çok güldümmm :)) hayat çok hızlı geçiyo evet maalesefff :(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails