MASAL'DA ZİRVEDEKİLER ve ÖDÜLÜM..

27 Ekim 2010 Çarşamba
i


Sağolsun bi zaman çok keyifle yaptığım mimler bombardıman gibi geliyor ama ben cevaplayamıyorum eskisi gibi, unutup gidiyorum..O yüzden cevaplayamadığım mimler için kusura bakmayın arkadaşlar..:(

En son mimimi sevgili Joeycim ve Deli dolu hayat'tan gelen unutmadan, vakit geçmeden, cevaplandırayım..İstatiklerimde tüm zamanların top 5'i aşağıdaki gibidir.
  1. Cemil İpekçi ileydim...:)  Bunun neden popüler olduğu bariz açık, benden ötürü değil cemil ipekçiden ötürü :)
  2. İdeal Erkeği Arayanlara...  Herkes arıyoo belli :)
  3. ADNAN BEY'İN BİHTERE OKUDUĞU ŞİİR...Aşkı memnu dizisinde bir sahnede geçmişti, hala hafızalarda öyle değil mi :)
  4. Classics Kozmetik Ürünleri... Eee kozmetik her zaman ilgi konusu :)
  5. Dondurma Çubuğundan Ayraça...  Klasik bir dıy projesi :)

Bu mimi yapmayı çok isteyen tüm izleyicilerime yolluyorum...sevgilerimle...;)


Ayrıca hayat güzel, rosein, cemre, mavi, Ayshenur ve Azelya çok teşekkür ederim bu şeker ödül için :)  Ben bu ödülü tüm izleyicilerime yolluyorumm..Öpüldünüzz.. :*



6 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

Ilkinde bayiliyor insan bu mim isine ama sonralari bakiyorsunki cevaplamaya kalkarsan baska post yayinlayamayacaksin. Ama dusunulmek ve secilmek de guzel oluyor hani :)

Mystery dedi ki...

ben bu yazıların hepsini okudum sanırsam :)) ne de olsa favori bloggersın :))) muck!

L@L dedi ki...

canımm özlemişim seni okumayı :) Kocaman öptüm!

rosein dedi ki...

bn de ödüllendirdim seni cnm.

http://paylasilasihersey.blogspot.com/2010/10/yasasinn-odullendim-lovely-blog-award.html

Joey Potter dedi ki...

Canım kırmayıp yanıtladığın için teşekkür ederim :D

cecilia dedi ki...

Bayram Kombesi; öyle cnm kesinlikle ;)

Mystery: kız sensin favorii, bende seni bayıla bayıla okuyorumm, iyiki varsınızz..:)

L@L;cnm bende senle aynı fikirdeyim, bende seni okumayı özledim çok, cici anne sevgiyle kalınn öptüm ikinizi de :*

rosein: tatlım çok teşekkür ederim ödül için, muak :*

Joey Potter: cnm olurmu öyle şey ne kırması, çok teşekkür ederim ben asıl beni unutmadığın için :*

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails