Bir Alışveriş Masalı...

30 Ekim 2010 Cumartesi
Uzun zamandır alışveriş postu yazmıyorum. Arada ufak tefek alışverişlerim oldu yer vermediğim. Ama bu ay şiddetli bir alışveriş dürtüsüyle kesenin ağzının açıp, indirimli mindirimli, küçük, büyük ciciler almaktan geri kalamadım.Aşağıda bir kısmını göreceksiniz.

* Avon alışverişim..
Avon Soft Musk parfüm+deo+pudra set
Avon el kremi
Incandessence çanta boyu parfüm


Bunlar da Ceci'nin geleneksel küpe, oje, taç vs. ıvır zıvır alışverişi...



Tacım böyle bir anlam ifade etmiyor, yeşil tonlarda çiçekli bir elbiseyle kombinlenmeyi bekliyor bence :)




Strawberyy ve Elf Alışverişim de çok yakında sizlerle..

10 yorum:

lately dedi ki...

Alışveriş yapmak mutluluk veriyor insana=)
Hepsi çok güzeller özelliklede Noel babalı küpeler, hepsini güle güle kullan canım....

Adsız dedi ki...

makyaj postlarını bekliyoruz seve seve okumak içinn:)

L@febesi dedi ki...

Bir alışveriş delisi olarak bayıldım aldıklarına :) Hepsini güle güle kullan küperler süper :)

tarih84 dedi ki...

soft musk kokusunu severim,ben de kullanmıştım.tacına bayıldım.bu arada rafta gördüğüm bozuk para çantası hello kity bende de var:)

yarın kpss var dua edin ne olur.

aşgaane dedi ki...

tacın çok şeker:)
Strawberry ve Elf Alışverişlerini merakla bekliyorum:)

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

ben de bu ay biraz abarttım,yenilerini güzel günlerde kullan

Mystery dedi ki...

almaya doymuyo bu kııızzz :)) güle güle kullan ceciciiimmm :))

A m o n r a dedi ki...

soft musk gerçekten başarılı bi koku sıcacık masum:) güle güle kullan

pembe fiyonk dedi ki...

güle güle kullan canım:)

Dominika dedi ki...

Avon Soft Musk süper bir koku.ben çok beğenerek kullanmıştım. hepsini güle güle kullan.bende vakit bulursam yeni cicilerimle ilgili bir post yazıcam :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails